ساعت گارمین Vivomove Trend در راه است

ساعت گارمین Vivomove Trend در راه است

Roland Quandt جزئیاتی در مورد Vivomove Trend، یک ساعت هوشمند هیبریدی که در رنگ های مختلف در دسترس خواهد بود، فاش کرده است. اتفاقاً، این نشت چند روز پس از انتشار اسناد FCC درباره Forerunner 265 منتشر شد. در حالی که FCC جزئیات فنی را در مورد Forerunner 265 منتشر کرد، Quandt رندرهای با وضوح بالا، مشخصات و قیمت راه اندازی اروپایی را ارائه کرده است.

همانطور که تصاویر فاش شده نشان می دهد، گارمین نمایشگرهای کوچکی را در بالا و زیر دست های فیزیکی برای نمایش معیارهایی مانند کیفیت خواب و ضربان قلب قرار داده است. این نمایشگرهای ساده به Vivomove Trend کمک می‌کنند تا در مقایسه با ساعت‌های هوشمند معمولی، به مدت طولانی‌تری نسبت به ساعت‌های هوشمند معمولی کار کنند، و Garmin ادعا می‌کند در استفاده معمولی تا 5 روز طول می‌کشد. علاوه بر این، Vivomove Trend با یک تراشه NFC برای Garmin Pay و 5 ATM ضد آب راه اندازی خواهد شد. سنسور SpO2 نیز روی آن تعبیه خواهد شد، مانیتور ضربان قلب، GPS و ژیروسکوپ و سایر حسگرها.

در حال حاضر انتظار می‌رود گارمین Vivomove Trend را در رنگ‌های مشکی، طلایی و رزگلد عرضه کند. Quandt اضافه می کند که Vivomove Trend همچنین قادر به شارژ مجدد بر روی پدهای شارژ بی سیم Qi خواهد بود، البته بدون ارائه جزئیات دقیق در مورد سازگاری و وات شارژ. متأسفانه، در حال حاضر تاریخ عرضه مشخص نیست، اما Quandt ادعا می کند که تنها یک نوع 40 میلی متری با قیمت بیش از 300 یورو به فروش می رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت گارمین مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت گارمین Approach S70 Golf Watch معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت گارمین Vivomove Trend در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *