رویت شدن GALAXY M14 5G در GEEKBENCH

رویت شدن GALAXY M14 5G در GEEKBENCH

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M14 5G پیش از عرضه از وب سایت بنچمارک Geekbench عبور کرده است. همانطور که انتظار می رفت، لیست Geekbench جزئیاتی را در مورد گوشی آینده سری M گلکسی فاش می کند.

گوشی هوشمند جدید سری M گلکسی با نام گلکسی M14 5G قیمت مناسبی خواهد داشت. ماه گذشته، صفحات پشتیبانی گلکسی M23 5G، گلکسی A04 و گلکسی A04e در وب‌سایت هند این شرکت به صورت زنده منتشر شد.

این نشانه اصلی حرکت دستگاه ها به بازار هند بود. با این حال، جزئیات در مورد تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M14 5G هنوز کمیاب است. در میان عدم تایید رسمی، سامسونگ گلکسی M14 5G در وب سایت Geekbench ظاهر شده است. همانطور که انتظار می رفت، لیست Geekbench اطلاعات حیاتی را در مورد گوشی آماده 5G آینده نشان می دهد.

ابتدا، گلکسی M14 5G یک چیپست جدید اگزینوس را در زیر کاپوت قرار خواهد داد. این گوشی از پردازنده سامسونگ Exynos s5e8535 انرژی می گیرد. طبق گزارشی از SamMobile، این می تواند Exynos 1330 SoC آینده باشد. علاوه بر این، لیست Geekbench نشان می دهد که SoC دارای دو هسته 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته بازده با فرکانس 2.00 گیگاهرتز است. تراشه هشت هسته‌ای دارای 4 گیگابایت رم است، اما سامسونگ احتمالاً این گوشی را با گزینه‌های حافظه و فضای ذخیره‌سازی بیشتری عرضه خواهد کرد.

رویت شدن GALAXY M14 5G در GEEKBENCH

علاوه بر این، لیست نشان می دهد که گلکسی M14 5G آخرین سیستم عامل اندروید 13 را بوت می کند. این نرم افزار دارای یک لایه One UI 5.0 در بالا خواهد بود. برای یادآوری، سامسونگ در اوایل ماه جاری به طرز شگفت انگیزی اندروید 13 را برای گوشی هوشمند میان رده Galaxy M32 5G عرضه کرد. این گوشی در تست تک هسته ای Geekbench 751 و در تست های چند هسته ای وب سایت 2051 به دست آورد.

گلکسی M14 5G می تواند یک گلکسی A14 5G تغییر یافته باشد. بنابراین، گلکسی A14 5G ممکن است دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح Full HD+ باشد. گذشته از این، احتمالاً یک دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت قرار خواهد گرفت و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای کشیدن آب استفاده می کند. در ابتدا، این دستگاه ممکن است دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی باشد.

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ در تاریخ ششم اسفند به طور رسمی معرفی خواهد شد

قابل ذکر است که احتمالاً این دستگاه ها در اوایل سال 2023 پوشش خود را از دست خواهند داد. همچنین، آنها برای خرید در مناطق مختلف از جمله هند در دسترس خواهند بود. برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون این مدل باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن GALAXY M14 5G در GEEKBENCH

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *