رویت شدن گوشی Honor 60 SE در Geekbench

رویت شدن گوشی Honor 60 SE در Geekbench

به تازگی در پایگاه داده Geekbench گوشی هوشمند جدیدی از آنر رویت شد که به شماره مدل GIA-AN00 شناخته شده و احتمال می رود همان Honor 60 SE شایعه شده باشد. در Geekbench اطلاعات کافی لو نرفته، اگرچه برخی جزئیات سخت افزاری آن آشکار شده است.

این اسمارتفون رده بالا به چیپست Dimensity 900 مدیاتک مجهز است و با 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 قابل تهیه خواهد بود. جدای از این مشخصات اولیه، نتایج Geekbench نشان می‌دهد که Honor 60 SE، اگر واقعاً این نام بازاریابی باشد، باید خیلی زود وارد بازار چین شود و شاید کمی پس از آن اولین عرضه جهانی خود را داشته باشد.

در اخباری مرتبط گوشی آنر مجیک وی به عنوان اولین محصول این کمپانی معرفی شد. دستگاه به صفحه نمایش 6.45 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ (2560 x 1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. تراکم پیکسلی آن 431 PPI بوده و با نمایشگر پروضوح رو به رو هستیم. این گوشی دارای صفحه نمایش داخلی 7.9 اینچی OLED با وضوح 2272 در 1984 پیکسل است. نمایشگر نرخ نوسازی 90 هرتز را با تراکم 381ppi ارائه می دهد.

اسمارتفونی که در رنگ های مشکی، سفید و نارنجی عرضه خواهد شد. البته یکی از مدل ها در رنگ نارنجی ظاهری شبیه چرم مصنوعی دارد، در حالی که رنگ سیاه و سفید دارای پشت شیشه ای براق هستند.

جدا از این، Honor Magic V مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 چهار نانومتری خواهد بود. این پردازنده به چیپ گرافیکی Adreno 730 مجهز بوده و در نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک گزینه 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. گفته شده که باتری 4750 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی دارد. این گوشی تاشو تحت سیستم عامل اندروید 12 اجرا شده و رابط کاربری MagicUI 6 را شامل می شود. دستگاه مورد اشاره در چین با قیمت 13999 یوان (2195 دلار) به فروش خواهد رسید.

انتظار داریم بزودی آنر محصولات دیگر خود را نوبت به نوبت رونمایی و عرضه دارد. این برند چینی سخت در تلاش بوده با تنوع محصول خود نظر علاقمندان به این صنعت را جلب سازد. آنر 60 اس ای یک میان رده محسوب شده و بخشی از خانواد آنر 60 است که از محصولات رده بالا این کمپانی هستند. ناگفته نماند پیش از این آنر زیربرند هوآوی بوده که به عرضه گوشی های اقتصادی و میان رده می پرداخت، حال به برند دیگری فروخته شده و سعی دارد محصولات رده بالاتری هم به لیست محصولات خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید  گوشی آنر 80 جی تی 26 دسامبر معرفی می شود

بنابراین تنها باید به انتظار ادامه داد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Honor 60 SE در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *