رونمایی سامسونگ از Gear Sport ؛ گجت پوشیدنی هوشمند

Gear Sport

بلاخره با فرارسیدن زمان نمایشگاه IFA 2017 ، کمپانی سامسونگ از ساعت هوشمند جدید خود با نام Gear Sport رونمایی به عمل آورد وخیلی از کاربران خودرا غافلگیر کرد!

این گجت پوشیدنی اسپرت با صفحه نمایش Amoled Super دایره ای و نمایشگر 1.2 اینچی با رزولوشن 360 * 360 پیکسل و یک رابط کاربری بروزشده یک گزینی مناسب برای افرادی است که به دنبال سلامتی و تناسب اندام خود می باشند و این موضوع باعث شده که بسیاری از ورزشکاران علاقمند به خرید این محصول باشند.

Gear SportGear Sport با برخورداری از استاندارد MIL-STD-810G از مقاومت بدنه ی بسیار بالایی برخوردار است و براساس بررسی های انجام شده توسط افراد در این نمایشگاه، گویا این گجت پوشیدنی هوشمند بیشتر مناسب شناگران می باشد، زیرا اپلیکیشنی که در این دستگاه مشاهده شده است، Speedo On نام دارد و قابلیت این برنلمه این است که فعالیت کاربر را در حین شنا ردیابی کرده و مشخصات کامل فعالیت بدنی او را در قالب یک گزارش به او اطلاع می دهد. پرواضح است که این دستگاه بر اساس گفته های بالا، دارای گواهینامه ی ضد آب می باشد.

Gear Sportاین ساعت هوشمند، قابلیت دیگری که دارد، اندازه گیری ضربان قلب می باشد که در هر شرایطی بر اساس نبض کاربر میزان تپش قلب او را اندازه گیری می کند. این گجت پوشیدنی قدرتمند به اپلیکیشن های Under Armour از قبیل MyFitnessPal و Endomondo نیز دسترسی دارد و علاوه بر تمامی این قابلیت هایی که برایتان نام بردیم، این ساعت هوشمند کوچک دارای برنامه ی GPS نیز می باشد که به معنای واقعی در میان سایر کمپانی ها قدرت نمایی نموده است!.

Gear Sportبا استفاده از Spotify نیز می توانند ورزشکاران آهنگ های مورد علاقه ی خود را نیز در زمان ورزش کردن، به راحتی گوش کنند. قابل ذکر است که این ساعت هوشمند دارای قابلیت تشخیص خودکار حرکات بدن نیز می باشد و وضعیت فعالیت های کاربر مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و … را به طور اتوماتیک شناسایی می کند.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه ی این ساعت هوشمند اعلام نشده است، با زوم تک همراه باشید.

Gear Sport

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با سامسونگ Gear Sport سایر دستگاه های هوشمند را کنترل کنید

نظرات در مورد : رونمایی سامسونگ از Gear Sport ؛ گجت پوشیدنی هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *