رشد فوق العاده Chromebook بازار رایانه را احیا می کند

رشد فوق العاده Chromebook بازار رایانه را احیا می کند

طبق آخرین داده های Canalys ، بازار رایانه های شخصی در سراسر جهان (از جمله تبلت ها) برای چهارمین فصل متوالی به شدت رشد کرد. در ادامه این گزارش آمده است که بازار رایانه های شخصی محموله های سالانه 53.1 درصدی را با 122.1 میلیون دستگاه افزایش دریافت کرده است. علاوه بر این ، ستاره اصلی نمایش Chromebooks بود زیرا دستگاه ها رشد 274.6 درصدی را تجربه کردند و حجم قابل توجهی از محموله 12.0 میلیون را در سه ماهه اول به دست آوردند.

گزارشی از Canalys می گوید که HP با رشد 633.7 درصدی در رده نخست محموله های Chromebook قرار دارد و از مرز 4 میلیون واحد عبور می کند. بعلاوه ، لنوو با 3.1 میلیون دستگاه حمل بار دوم شد. ایسر ، سامسونگ و دل بقیه 5 محصول برتر را تشکیل داده اند که همگی بیش از 1 میلیون دستگاه را به فروش می رسانند. از این رو ، Chromebook ها رشد بازار رایانه های شخصی را پیش می برند.

برایان لینچ ، تحلیلگر تحقیقات Canalys گفت: “Chromebook ها در حال حاضر به عنوان محصول اصلی رایانه ای بسیار خوب و واقعاً خوب هستند.” “در حالی که بخش آموزش هنوز بیشترین محموله ها را به خود اختصاص می دهد ، محبوبیت آنها در بین مصرف کنندگان و مشتریان تجاری سنتی طی سال گذشته به اوج جدیدی رسیده است. HP و Lenovo بر بازار Chromebook تسلط دارند ، اما رونق این امر افزایش موج قایق ها است و به فروشندگان مانند Acer و Samsung اجازه می دهد سهام قابل توجهی را در بازار رایانه های شخصی با توجه به تقاضای Chromebook به دست آورند. گوگل اکنون در موقعیت خوبی برای همکاری با شرکای OEM و کانال خود برای تقویت آینده ای پر رنگ برای Chromebook قرار دارد. فشار قابل توجه پیام رسانی و بشارت همراه با هدف قرار دادن روند رشد ، مانند تنظیمات کار انعطاف پذیر و SMB های آگاه از بودجه ، برای اطمینان از دوام موفقیت Chromebook بسیار حیاتی خواهد بود. “

علاوه بر این، فروشندگان تبلت نیز رشد  قابل توجهی داشتند. به لطف iPad Air جدید ، اپل با افزایش 50.3 درصدی و فروش 15.2 میلیون دستگاهی ، پیشروی خود را افزایش داد. سامسونگ با 8.0 میلیون واحد حمل و نقل ، با رشد 59.9 درصدی ، رتبه دوم را حفظ کرد. توسط لنوو و آمازون پیگیری شد که بالاترین میزان رشد حجم حمل و نقل را به ترتیب با 133.5 and و 197.9 year نسبت به سال به دست آورد ، در درجه اول به دلیل Q1 2020 پایین.

بیشتر بخوانید  چگونه می توان از ویژگی های یک کروم بوک به صورت آفلاین استفاده کرد ؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رشد فوق العاده Chromebook بازار رایانه را احیا می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *