راهنمای برگزاری مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت

راهنمای برگزاری مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت

رونمایی از محصول جدید شرکت نیاز به برگزاری رویدادی دارد تا توجه مخاطبان را از ابتدای مسیر جلب کند. اگر قرار است محصول جدیدی را ارائه دهید یا در محصولات قبلی خود تغییر مهمی ایجاد کرده‌اید، همین حالا برای برگزاری مراسم رونمایی از محصول اقدامات لازم را انجام دهید. برای فروش بیشتر و ارائه خدمات بهتر برگزاری چنین مراسمی لازم است. اگر قصد برگزاری مراسم رونمایی را دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا توضیح دهیم که برای این مراسم به چه تجهیزاتی نیاز است؟ چه کارهایی باید انجام شود و کدام کارها ضرورتی ندارند؟

اگر تصمیم دارید برای مراسم رونمایی از محصول خود تجهیزاتی را اجاره کنید، می‌توانید از طریق سایت گرشا صوت اقدام کنید. در این سایت امکان اجاره انواع تجهیزات صوتی، تصویری و نورپردازی وجود داشته و برنامه شما توسط افراد متخصص اجرا می‌شود.

تجهیزات مورد نیاز برای مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت

زمانی که محصول جدیدی را طراحی و تولید می‌کنید، باید آن را در معرض دید گذاشته و از هر طریقی آن را به مخاطب معرفی کنید. در غیر این صورت تمامی هزینه و زحمات شما هدر می‌رود. یک رویداد بزرگ با حضور مدیران شرکت و افراد شاخص می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

بدون شک همه رویدادهای رونمایی نمی‌توانند موفق عمل کنند. برخی از آنها در سطح بسیار پایین برگزار شده و برخی دیگر به دلیل نداشتن تبلیغات درست به نتیجه نمی‌رسند. اولین قدم برای برگزاری یک رویداد موفق تهیه بهترین تجهیزات برای مراسم است. به همین دلیل در ادامه ضروری‌ترین تجهیزات برای مراسم رونمایی از محصول را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با اجاره این تجهیزات از شرکت‌های معتبر نیاز مراسم را برطرف کنید.

اجاره تجهیزات صوتی

تجهیزات صوتی در هر نوع رویداد بزرگ و کوچکی لازم است. اگر سالن شما سیستم صوتی حرفه‌ای ندارد یا سیستم‌های آن قدیمی است، باید سیستم صوتی اجاره کنید. برای انتخاب بهترین سیستم و تعیین تعداد آنها بهتر است با متخصصان این حوزه مشورت کنید. صدابردار باتوجه‌به ابعاد سالن و تعداد حضار می‌تواند سیستم مناسب را پیشنهاد دهد.

برای اجرای مراسم رونمایی باید تعدادی بلندگو در سالن قرار بگیرد. آیتم‌های برنامه نوع میکروفون‌ها را مشخص می‌کند. شما می‌توانید برای رویداد میکروفون دستی، هدمیک یا یقه ای اجاره کنید. میکروفون‌ها به صورت بی سیم و با سیم موجود هستند. برای تنظیم حرفه‌ای صدا تهیه میکسر صدا ضروری است. تنظیمات میکسر نیاز به تخصص داشته و صدابردار باید در طول مراسم آن را تنظیم کند.

 

راهنمای برگزاری مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت

اجاره تلویزیون شهری

یکی از موارد مهمی که رویداد شما را حرفه‌ای نشان می‌دهد، اجاره تلویزیون شهری است. شاید برخی افراد تصور کنند این مورد ضروری نبوده و می‌توان برای کاهش هزینه از اجاره تی وی شهری چشم پوشی کرد. اما در واقعیت تلویزیون شهری تاثیر زیادی در رویداد شما خواهد داشت.

تلویزیون پشت سن نصب می‌شود تا در معرض دید همه افراد باشد. هنگام رونمایی از محصول می‌توان در تلویزیون افکت‌های خاص یا شمارش معکوس پخش کرد. بعد از رونمایی نیز تیزرهایی از محصول یا اطلاعات کلی از آن را می‌توان از طریق تلویزیون شهری نمایش داد. زمانی که در تبلیغات و تیزرهای مراسم تلویزیون شهری دیده شود، برنامه شما حرفه‌ای جلوه می‌کند.

اجاره استیج

برای نمایش بهتر محصول و اجرای آیتم‌های برنامه باید استیج تهیه کنید. قبل از اجاره استیج تعداد حضار و ابعاد سالن را در نظر داشته باشید. اگر استیج نسبت به سالن بیش از حد کوچک یا بزرگ باشد، نمای خوبی نخواهد داشت. همچنین باید با توجه به ابعاد محصول مورد نظر ابعاد استیج تعیین شود.

استیج‌ها از جنس فلز بوده و استحکام خوبی دارند. ابعاد آنها از هر طرف قابل تغییر است. اگر می‌خواهید از استیجی با ارتفاع زیاد استفاده کنید، در کنار آن پله قرار گرفته تا راحت بتوان بالای سن رفت. در صورت اجاره استیج همراه با تلویزیون شهری، تلویزیون دقیقا پشت استیج قرار می‌گیرد.

راهنمای برگزاری مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت

 

اجاره میز و صندلی

اگر سالنی که برای مراسم رونمایی از محصول رزرو کرده‌اید، صندلی ندارد، حتما باید میز و صندلی هم اجاره کنید. تعداد حضار را از قبل تعیین کرده و باتوجه‌به ابعاد سالن صندلی‌ها را اجاره کنید. میز و صندلی‌ها تنوع زیادی داشته و برخی از آنها هزینه بالاتری دارند.

تجهیزات عکس برداری و فیلم برداری

مراسم رونمایی باید در فضای مجازی بازتاب داشته باشد. به همین دلیل فیلمبرداری از مراسم و ساخت تیزرهای حرفه ای بخش مهمی از رویداد خواهد بود. حتی می‌توانید در کنار ضبط مراسم از سرویس پخش زنده اینترنتی هم استفاده کنید. با استفاده از این سرویس مراسم به صورت زنده در پلتفرم مدنظر شما پخش می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید مراسم رونمایی را در اینستاگرام شرکت، آپارات یا سایت شرکت پخش کنید.

اگر افراد شاخص و مطرحی در برنامه شما حضور دارند، حتما عکاسی از مراسم را در برنامه خود داشته باشید. تهیه عکس‌های حرفه‌ای از این افراد و اشتراک‌گذاری آنها در صفحات مجازی تبلیغات موثری برای مراسم رونمایی شرکت خواهد بود.

اجاره تجهیزات نورپردازی

هیچ چیز به اندازه نورپردازی حرفه‌ای به یک رویداد جلوه نمی‌دهد. در زمان رونمایی از محصول لازم است نورپردازی حرفه‌ای انجام شود تا محصول شما بیشتر به چشم بیاید. این بخش برنامه و اجاره تجهیزات نورپردازی نیاز به خلاقیت داشته و می‌توان از متخصصان نورپردازی در این مورد راهنمایی گرفت.

به عنوان مثال شما می‌توانید در زمان رونمایی نور سالن را کم کرده و فقط روی سن نور داشته باشید. برای جلوه بیشتر می‌توان از دستگاه مه ساز استفاده کرد. تجهیزاتی مانند لیزر در کنار دستگاه مه ساز نورپردازی خوبی را ایجاد می‌کنند.

سخن پایانی و طریقه اجاره تجهیزات از گرشا صوت

برای برگزاری مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت باید برخی تجهیزات را اجاره کنید. تجهیزاتی که در این مطلب ذکر شد، همگی ضروری بوده و در چنین برنامه‌ای لازم هستند. شما می‌توانید برای اجاره هر یک از این تجهیزات و مشاوره در مورد نحوه اجرای برنامه به سایت گرشا صوت مراجعه کنید.

با مشاوران گرشا صوت تماس بگیرید تا باتوجه‌به روند برنامه و نوع آیتم‌ها بهترین لوازم را به شما پیشنهاد دهند. در گرشا صوت علاوه بر اجاره تجهیزات اجرای برنامه نیز بر عهده متخصصان است. صدابرداری در طول برنامه توسط صدابردار انجام شده و تجهیزات نورپردازی توسط اپراتور فعال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت گرشا صوت مراجعه کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای برگزاری مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *