لیست بهترین گوشی های تا 2 میلیون تومان بازار موبایل [آپدیت مهر 1401]

بهترین گوشی های حاضر در بازار موبایل تا 2 میلیون تومان

بهترین گوشی های حاضر در بازار موبایل تا 2 میلیون تومان

در دنیای امروز گوشی‌های موبایل تنوع بسیار بالایی پیدا کرده‌اند. از تنوع در مشخصات و ظاهر گوشی گرفته تا تنوع در قیمت. می‌توان گفت که در هر رنج قیمتی، گوشی با برندهای مختلف پیدا می‌شود. شاید فکر کنید که با 2 میلیون تومان نمی‌توانید گوشی تهیه کنید، اما ما امروز در این مقاله به شما یک لیست گوشی تا 2 میلیون تومان می‌دهیم و می‌توانید با کمک آن گوشی مناسبی متناسب با بودجه خود تهیه کنید. پس با ما همراه باشید.

نوکیا مدل 106(2018)

با خرید نوکیا 106 2018 گوشی قدیمی خود را به یک گوشی جدید ارتقا دهید. این موبایل که در 24 دسامبر 2018 (رسمی) در هند راه اندازی شد، با ویژگی­های چشمگیر و مشخصات کافی در دسترس است. نوکیا برای این گوشی باتری 800 میلی آمپری در نظر گرفته‌است که به نسبت قیمت آن، خوب است. در این گوشی تراشه Mediatek MT6261D به‌کار رفته‌است. در نوکیا 106 می‌توانید از یک سیم‌کارت مینی و یا از دو سیم‌کارت مینی استفاده کنید که همزمان یکی فعال باشد(Dual stand-by). وزن این گوشی هم 70.2 گرم می‌باشد. یک گوشی ساده و کلاسیک برای کسانی که به دنبال سادگی هستند.

نوکیا c20 در نسخه ۳۲ گیگ

بهترین گوشی های حاضر در بازار موبایل تا 2 میلیون تومان

نوکیا از آن شرکت‌هایی است که محصولات اقتصادی تولید می‌کنند. همیشه در بین لیست گوشی تا 2 میلیون تومان نام این شرکت برده می‌شود. گوشی نوکیا c20 یکی از همان گوشی‌های اقتصادی و ارزان قیمت است. این گوشی سبک دارای ۱۹۱ گرمی است. صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی از مشخصات نوکیا c20 می‌باشد. نوع صفحه نمایش ‌IPS LCD است که رزولوشنی در سطح +HD دارد. اگر بخواهیم این گوشی اقتصادی را از نظر سخت افزاری بررسی کنیم باید بگوییم که تراشه استفاده شده در نوکیا C20 یک تراشه در مقیاس ۲۸ نانومتر به نام Unisoc SC9863 A می‌باشد. تراشه‌ای که قابلیت اجرای برنامه‌های سنگین را ندارد و تنها می‌تواند کارهای سبک را انجام دهد. دوربین اصلی این گوشی ۵ مگاپیکسل و سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل است. باتری استفاده شده برای این گوشی یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است.

این باتری دوام بالایی ندارد اما کار شما را راه می‌اندازد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی ارزان قیمت داشتن کارت حافظه جداگانه است. همچنین قادر است اندروید ۱۱ در نسخه Go Edition را پشتیبانی کند.

جی پلاس p10 گوشی اقتصادی ایرانی

در جست‌وجو میان اسامی گوشی موبایل تا2 میلیون تومان حتما به اسم شرکت ایرانی جی پلاس خواهید رسید. جی پلاس p10 یک گوشی ارزان قیمت است که ارزش خرید را خواهد داشت. صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشنی ۱۵۶۰×۷۲۰ پیکسلی از مشخصات این گوشی است. تراشه مورد استفاده در جی پلاس UNISOC SC9863A می‌باشد. همچنین دارای دوربین سه گانه است و از حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد. باتری گوشی ۳۵۰۰ میلی آمپری است که توانایی پاسخگویی به نیاز شما در طول روز را دارد. گوشی جی پلاسp10 دو سیم کارته است و شما به راحتی می‌توانید از دو نانو سیم همزمان استفاده کنید.

سامسونگ و معرفی گوشی‌های اقتصادی

بهترین گوشی های حاضر در بازار موبایل تا 2 میلیون تومان

سامسونگ این کمپانی قدرتمند در تولید گوشی موبایل در سبد محصولات خود گوشی‌های متنوعی دارد. این شرکت تولید‌‌کننده گوشی‌های اقتصادی است و در سبد محصولاتش می‌توانید گوشی تا 2 میلیون تومان نیز پیدا کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان از شرکت سامسونگ بپردازیم و این گوشی‌های اقتصادی را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A01

اگر علاقمند به داشتن گوشی سامسونگ هستید و از طرفی بودجه مالی محدودی دارید و به دنبال یک گوشی سامسونگ تا 2 میلیون تومان می­باشید؛ پیشنهاد ما به شما گلکسی a01 core است. این گوشی دارای وزن بسیار کم در حد ۱۵۰ گرم است و ضخامتی به اندازه 8.6 میلی متر دارد. صفحه نمایش این گوشی اقتصادی ۵.۳ اینچی است و از نوع PLS LCD می‌باشد. در رابطه با رزولوشن این گوشی باید بگوییم که دارای رزولوشن HD است و تراکم ۳۱۱ پیکسلی دارد. در این محصول کره‌ای از تراشه ۲۸ نانومتری به نام Mediatek MT6739 استفاده شده‌است.

در رابطه با قدرت سخت افزار گوشی a01 باید بگوییم که قدرت بالایی ندارد و ضعیف است. نباید از گوشی‌های اقتصادی توقع عملکرد سریع و بی‌نقص را داشته­باشیم. گوشیa01 یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسل دارد که امکان فوکوس خودکار را به کاربر می‌دهد. آخرین نکته مهم که باید در ارتباط با این گوشی کهکشانی کره‌ای بگوییم باتری آن است. باتری به کار رفته در این گوشی یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است که قادر به تامین انرژی تا چند ساعت می‌باشد.

گلکسی A2 core سامسونگ

دومین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان از شرکت سامسونگ گوشی a2 است‌. این گوشی هوشمند بسیار اقتصادی از سیستم عامل اندروید ۸ پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسل است و برای دوربین سلفی آن از یک سنسور مشابه با همان قدرت ۵ مگاپیکسلی استفاده شده‌است. پردازنده­ی استفاده شده در a2 core، یک پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ است. حافظه اصلی آن ۱۶ گیگابایت است و می‌توان از ۱ گیگا بایت رم نیز به عنوان حافظه جانبی استفاده کرد. باتری این گوشی ۲۶۰۰ میلی آمپری است. یک باتری با ذخیره انرژی پایین که می‌تواند تا چند ساعت نیاز کاربر را برطرف کند. این گوشی به خوبی قادر است نیاز‌های روزانه یک کاربر را برآورده کند و یکی از انتخاب‌های خوب برای خرید گوشی تا2 میلیون تومان است.

گوشی اقتصادی موتورولا

در ادامه ­ی راهنمای خرید گوشی تا 2 میلیون تومان به معرفی گوشی موتو E7i power می‌پردازیم. این گوشی فوق­العاده اقتصادی، صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی دارد. رزولوشن گوشی موتو E7i در سطح HD پلاس با تراکم ۲۷۰ پیکسلی است که برای یک گوشی اقتصادی واقعا مطلوب و قابل قبول می‌باشد. در این گوشی همانند گوشی a03 سامسونگ از تراشه Unisoc sc9863A استفاده شده­است. نمی‌توان گفت پردازنده قوی‌ دارد اما می‌توان با آن تمام کار‌‌های سبک و ساده را انجام داد. از نکات بسیار مهم این گوشی داشتن یک باتری بسیار خوب است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپری است که واقعا باتری قوی و عالی می‌باشد. دوربین اصلی گوشی موتو ۱۳ مگاپیکسل است. از دیگر امکانات موجود در این گوشی می‌توان به پشتیبانی از حافظه جانبی اشاره داشت. همچنین این گوشی دو سیم کارتی است و از اندروید ۱۰ نیز برخوردار می‌باشد.

نوکیا c10

از بهترین گوشی‌ های تا 2 میلیون تومان می‌توان به نوکیا c10 اشاره کرد. نوکیا یکی از کمپانی‌هایی است که گوشی‌های اقتصادی بسیاری تولید می‌کند. در این گوشی ما با یک صفحه نمایش 6.52 اینچی سروکار داریم که می‌توان گفت یک صفحه نمایش بزرگ محسوب می‌شود. در هر اینچ شاهد تراکم ۲۶۹ پیکسلی هستیم. وزن این گوشی اقتصادی ۱۹۱ گرم است. پردازنده­ی داخلی آن تراشه unisoc sc7331E است که ۲۸ نانومتر می‌باشد. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت است که در نوع خود واقعا بی­نظیر است. همچنین شما می‌توانید از یک رم به عنوان حافظه جانبی هم استفاده کنید.

کسانی که در رابطه با حافظه گوشی دغدغه دارند با خیال راحت این مدل گوشی اقتصادی را انتخاب کنند. باتری گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپری است که چندان قوی نیست اما می‌تواند تا چند ساعت انرژی تلفن همراه را تامین کند. دوربین پشتی و همچنین دوربین جلو(سلفی) هر دو دارای سنسور ۵ مگاپیکسلی هستند. تنها نکته­ی باقی مانده از این گوشی که باید به شما بگوییم این است که سیستم عامل گوشی نوکیا c10 اندروید ۱۱ می‌باشد.

 

بهترین گوشی های حاضر در بازار موبایل تا 2 میلیون تومانبلو j7L ؛ گوشی اقتصادی ۲ میلیون تومانی

بلو j7l را می‌توان در لیست گوشی تا 2 میلیون 2022 قرار داد. این گوشی اقتصادی ارزان‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار است. این گوشی دارای وزن ۱۷۳ گرمی و ضخامت ۱۰.۹ میلی­متری است. ظرفیت باتری ‌آن ۳۰۰۰ میلی­آمپر است. پنل روبروی این گوشی ۵.۷ اینچ و از نوع IPS LCD می‌باشد. رزولوشن گوشی بلو j7E در سطح +HDاست و تراکم آن در هر اینچ حدود ۲۸۲ پیکسل می‌باشد. از نقاط مثبت و درخور توجه این گوشی داشتن یک دوربین خوب است. دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسل است و همچنین دوربین سلفی آن نیز ۸ مگا پیکسلی می‌باشد.

این گوشی اقتصادی داری حسگر اثر انگشت است. چیزی که در اغلب گوشی‌ها با این قیمت پایین مشاهده نمی‌کنیم. برای این گوشی از پردازنده Quad-core استفاده شده و یک پردازنده گرافیکی با نام Mali-T820 نیز دارد. نکته­ی دیگر در رابطه با این گوشی داشتن حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و پشتیبانی از حافظه‌ جانبی است. تذکر مهمی که لازم می‌­دانیم به شما بگوییم این است که در مواجه با گوشی‌های اقتصادی به هیچ عنوان توقع و انتظار بالا با کارکرد سریع را نداشته باشید.

گوشی‌های اقتصادی شیائومی

شیائومی هم یکی از کمپانی‌های مطرح در تولید گوشی‌های تلفن همراه است. قیمت گوشی شیائومی نسبت به امکاناتی که دارد واقعا به‌صرفه و مقرون است. اگر بخواهیم یک لیست از گوشی های خوب و اقتصادی بنویسیم، حتما از برند شیائومی نام خواهیم برد. اما متاسفانه در بین گوشی‌ های شیائومی نمی‌توان گوشی شیائومی تا 2 میلیون تومان پیدا کرد‌. در واقع اگر بخواهید از گوشی‌های اقتصادی این کمپانی خرید کنید باید بودجه خود را بالاتر از ۲ میلیون در نظر بگیرید که ما پیشنهاد این کار را به شما می‌دهیم. امکانات گوشی‌های شیائومی فوق­‌العاده است و در خرید خود حتما سود خواهید کرد.

کلام آخر

اگر بخواهیم مقاله راهنمای خرید گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان را جمع‌بندی کنیم چند نکته حائز اهمیت است که باید به شما بگوییم. اولین نکته اینکه در خرید گوشی‌های اقتصادی نباید دنبال کارکرد‌های فوق‌­العاده و سریع باشید. زیرا در این گوشی‌ها از چیپست‌های ارزان قیمت استفاده شده­است. گوشی‌های اقتصادی تنها مناسب کارکرد‌های معمولی و روزمره هستند. شاید در نگاه اول به نظر برسد که فروش گوشی تا 2 میلیون تومان وجود نداشته­باشد و ما نتوانیم چنین گوشی‌هایی پیدا کنیم. اما در این مقاله دیدیم که گوشی‌های خوبی با این رنج قیمت در بازار به فروش می‌رسد پس به هیچ عنوان در خرید خود ناامید نشوید.

دومین نکته در رابطه با خرید گوشی تا 2 میلیون تومان سال 1401، نوسانات بازار است. ممکن است گوشی که امروز در این لیست قرار دارد فردا دچار تغییر قیمت شود. ما سعی کردیم در معرفی گوشی‌ها دقت لازم را داشته باشیم و یک دید نقدگرایانه در خرید به شما بدهیم. امیدواریم این مقاله مفید بوده باشد و شما بهترین خرید خود را انجام دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لیست بهترین گوشی های تا 2 میلیون تومان بازار موبایل [آپدیت مهر 1401]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *