دو گوشی پوکو M5 و M5s در راهند

دو گوشی پوکو M5 و M5s در راهند

براساس گزارش ها شیائومی درصدد است بزودی دو گوشی میان رده پوکو M5 و M5s را معرفی خواهد کرد. در همین میان برخی مشخصات کلیدی دو گوشی رده میانی پوکو و شیائومی به بیرون درز پیدا کرد.

باتوج به استقبال خوبی که از گوشی Poco F4 5G صورت گرفت، پوکو مشغول توسعه یک مدل جدید به نام پوکو M5 است. این گوشی در دیتابیس چندین سایت صدور گواهی از جمله IMEI رویت شد. باتوجه به اطلاعات کسب شده، بزودی باید شاهد معرفی و عرضه این مدل باشیم. پیش از این برخی منابع گزارش دادند یک گوشی با شماره مدل 22071219CG و Rock and Stone  از پوکو در راه است. پس از اینکه در IMEI جستجو شد، مشخص گشته این تلفن هوشمند چیزی جز پوکو M5 نیست.

سپس این گوشی با شماره مدل مذکور در دیتابیس BIS، FCC و IMDA هم کشف شد. از مشخصات کلیدی اسمارتفون موردبحث باید به رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12، پشتیبانی از وای‌فای دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز و پشتیبانی شبکه 4G اشاره کرد.

گذشته از M5، یک مدل دیگر به نام پوکو M5s هم در راه بوده و این شرکت قصد دارد دو مدل از این سری معرفی کند. این دستگاه در پایگاه IMDA دیده شده و طبق شایعات مدل ریبرند شده ردمی نوت 10اس خواهد بود. از ویژگی های سخت افزاری آن باید به پردازنده مدیاتک هلیو G95، صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED FHD+، دوربین عقب چهارگانه با محوریت سنسور 64 مگاپیکسلی در کنار حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 33 واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

ناگفته نماند این گوشی قیمت 160 دلاری خواهد داشت اگر مشابه ردمی نوت 10اس باشد. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند تا بزودی پوکو این دو محصول رده میانی خود را معرفی کند. احتمالا تا اواسط تابستان شاهد رونمایی و عرضه آنها باشیم.

منبع

 

1/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی Poco C65 بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : دو گوشی پوکو M5 و M5s در راهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *