دوربین اوپو Find X6 Pro به عنوان بهترین دوربین گوشی انتخاب شد

دوربین اوپو Find X6 Pro به عنوان بهترین دوربین گوشی انتخاب شد

اوپو Find X6 Pro صنعت دوربین گوشی های هوشمند را با امتیاز تصویر قابل توجه 153 دگزومارک تحت تاثیر قرار داده و جایگاه خود را به عنوان گوشی هوشمند برتر در لیست رتبه بندی جهانی دوربین DxOMark تضمین می کند. این گوشی از آنر مجیک 5 پرو و هواوی میت 50 پرو که تا کنون رقبای برتر بودند، پیشی گرفته است.

کارشناسان دگزومارک گوشی Find X6 Pro را به دلیل عملکرد متعادل و استثنایی آن در همه موارد فرعی عکاسی مانند عکس ها، فیلم ها، زوم و بوکه تحسین کردند. نوردهی دقیق، بافت عالی و تعادل نویز دوربین به عنوان یک پیشرفت در عکاسی با موبایل مورد استقبال قرار گرفته است.

علاوه بر این، DxOMark اشاره کرد که Find X6 Pro در صحنه‌های عکاسی کم نور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و بالاترین امتیاز را در بین تمام گوشی‌های هوشمند به‌دست آورد. ماژول دوربین حسگر بزرگ گوشی به حفظ جزئیات در صحنه تحت هر شرایط نوری کمک می‌کند و در عین حال نویز را کنترل می‌کند تا کیفیت تصویر خوبی در روز و شب ارائه دهد.

ویژگی برجسته دوربین Find X6 Pro که ساختاری سه گانه دارد، از جمله لنز تله فوتو پریسکوپ فوق حساس 1/1.56 اینچی، لنز زاویه عریض پایینی بزرگ 1 اینچی و فوق عریض با انحنای آزاد. لنز زاویه ای هر سه حسگر حساسیت بالای نوری داشته و تجربه عکاسی قابل توجهی را برای کاربران فراهم می کنند.

علاوه بر این، Find X6 Pro از فناوری جدید ماتریس فوتون استفاده می‌کند که محدوده دینامیکی رنگ‌های روشن و تیره را در مقایسه با فناوری سنتی هشت برابر بهبود می‌بخشد و در نتیجه نور طبیعی و رنگ‌های تیره ایجاد می‌شود.

علی‌رغم این دستاوردهای چشمگیر، DxOMark خاطرنشان کرد که این گوشی در پرتره‌های دارای نور پس‌زمینه فاقد کنتراست است و گاهی اوقات نوردهی در عکس‌ها و فیلم‌ها ناپایدار است، که گاهی منجر به تصویربرداری غیرطبیعی از رنگ پوست می‌شود. با این وجود، Find X6 Pro یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال بهترین تجربه دوربین گوشی هوشمند موجود در بازار است.

این محصول اوپو پرچمداری جذاب بوده که در کنار طراحی خیره کننده سخت افزار قوی شامل آن شده است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت دگزومارک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی اوپو A77s در گیگ بنچ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین اوپو Find X6 Pro به عنوان بهترین دوربین گوشی انتخاب شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *