دستبند تناسب اندام هوآوی بند 9 معرفی شد

دستبند تناسب اندام هوآوی بند 9 معرفی شد

هوآوی در نهایت پس از مدتها انتظار دستبند تناسب اندام هوآوی بند 9 را معرفی کرد. گجت پوشیدنی که توانایی بالایی داشته و کیفیت ساخت قابل توجهی هم برای آن تدارک دیده شده است.

هواوی بند 9 با نمایشگر گرد و دکمه کناری مناسب، فرم مستطیل شکل عملی مدل قبلی خود را حفظ کرده است. همچنین با وزن 14 گرم بسیار سبک بوده و 8.9 میلیمتر ضخامت دارد و آن را باریک کرده است. دستبند تناسب اندام دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED برای تعامل بوده و قابلیت ضد آب هم دارد. هواوی پنج انتخاب رنگ برای بند 9 ارائه می دهد.

می توانید آن را در رنگ های آبی، صورتی روشن، زرد لیمویی، سفید شنی و مشکی ستاره ای دریافت کنید. علاوه بر این، هوآوی می گوید Band 9 دارای بند نرم فلوئوروالاستومری بهبود یافته بوده که سازگارتر با پوست است، در حالی که یک بند نایلونی بافته شده برای نسخه آبی وجود دارد. برای علاقه مندان به سلامتی و تندرستی، بیش از 100 حالت ورزشی در Band 9 موجود است. علاوه بر این، ویژگی Huawei TruSleep 4.0 ردیابی خواب جامع را نوید می دهد و داده های دقیق در مورد مراحل خواب و کارایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

هواوی ادعا می کند حداکثر عمر باتری 14 روز در استفاده معمولی و 9 روز در حداکثر استفاده. شارژ ردیاب به اندازه کافی سریع است زیرا شارژ سریع 45 دقیقه ای باتری را کاملاً پر می کند. این دستگاه از بلوتوث 5.3 برای اتصال استفاده می کند و با گوشی های اندروید (اندروید 9.0 و بالاتر) و آیفون (iOS 11 و بالاتر) سازگار است. می‌توانید تمام معیارها و آمارهای سلامت خود را در برنامه Huawei Health مشاهده کنید.

هواوی پیش فروش Band 9 را در مالزی آغاز کرده است، اما جزئیات قیمت رسمی هنوز فاش نشده است. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت به زودی جزئیات قیمت را اعلام کند.

هوآوی بند 9 از راه رسید

دستبند تناسب اندام هوآوی بند 9 معرفی شد

در دیگر خبرها هوآوی تصمیم دارد بزودی عضو جدیدی از خانواد نوا 12 را معرفی کند که به عنوان نوا 12 اس شناخته می شود. گوشی هوشمندی که از ویژگی های قابل توجه بهره می برد.

یک میکروسایت اختصاص داده شده به Nova 12s اکنون در مکزیک راه اندازی شده و مشخصات کلیدی، تصاویر و برخی مزایای هیجان انگیز پیش خرید را برای خریداران اولیه آشکار می کند. طراحی Nova 12s شباهت زیادی به Nova 12 Lite دارد. یعنی دارای یک تنظیم دوربین بیضی شکل در عقب است که سه سنسور را در خود جای می دهد. لبه‌ها صاف هستند و در هر دو انتها خمیدگی جزئی برای چسبندگی و راحتی بهتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید  هوآوی در حال توسعه گوشی تاشو نسل جدید

علاوه بر شباهت‌های طراحی، سایر ویژگی‌های دستگاه نیز با Nova 12 Lite هماهنگ است. هواوی می‌گوید نوا 12 اس به ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی در جلو با قابلیت‌های زاویه باز مجهز شده است. این دستگاه همچنین از شارژ سریع 66 واتی SuperCharge Turbo پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، Nova 12s در رنگ های آبی و سفید با طراحی شیک و ضخامت 6.88 میلیمتر و وزن 168 گرم در دسترس خواهد بود. این مشخصات بسیار شبیه به مشخصات Nova 12 Lite است و نشان می دهد که 12s ممکن است یک نسخه ریبرند برای بازار جهانی باشد. اگر این درست محسوب شود، می‌توانیم انتظار یک پردازنده اسنپدراگون 778G 4G، یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و یک سیستم دوربین عقب با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی را داشته باشیم.

در اخباری مرتبط صنعت گوشی های تاشو با سامسونگ شروع شد و همین امر هم موجب گشته تا هر ساله بیشترین فروش نیز به برند سامسونگ اختصاص داشته باشد. در سال 2023 این برند توانست خوش بدرخشد و رقبا را کنار زند. اما به نظر رسیده رقیب دیرینه تحریم شده یعنی هوآوی سال 2024 قرار است از این شرکت پیشی گیرد. براساس گزارش ها حتی گفته شده سال 2026 باید شاهد حضور آیفون تاشو باشیم که خبری شوکه کننده است.

به هر حال در سال 2023 سامسونگ توانست به خوبی گوشی تاشو عرضه کرده و به فروش برساند. اما گویی سال 2024 چندان برای این برند در بخش تاشو هیجان انگیز نیست. به گزارش DSCC این صنعت رشد داشته و نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 33 درصدی را کسب کرد. البته هوآوی برای اولین بار در سه ماهه نخست سال 2024 خوش درخشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستبند تناسب اندام هوآوی بند 9 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *