دریافت قابلیت VPN در IOS و Android با استفاده از برنامه Speedtest

دریافت قابلیت VPN در IOS و Android با استفاده از برنامه Speedtest

سازندگان وب سایت اصلی Speedtest.net و متعاقب آن برنامه های کاربردی موبایل و دسک تاپ برای آزمایش پهنای باند ، اکنون سرویس VPN را معرفی کرده و با نام Speedtest VPN ، این سرویس در حال حاضر بتا است و به عنوان بخشی از برنامه Speedtest در iOS و Android ارائه می شود.

دریافت قابلیت VPN در IOS و Android با استفاده از برنامه Speedtest

Speedtest VPN تقریباً به همان روشی عمل می کند که بیشتر برنامه های VPN روی این سیستم عامل ها کار می کنند. شما یک دکمه را فشار می دهید و سیستم عامل از شما خواسته می شود VPN را به دستگاه خود اضافه کنید ،اکنون تمام ترافیک دستگاه شما از طریق سرورهای Speedtest VPN هدایت می شود که سرعت شما را کاهش می دهد اما مزیت جلوگیری از داده های ISP شما و همچنین دسترسی به وب سایتهای مسدود شده را به شما ارائه می دهد.
در مرحله فعلی بتا ، این سرویس به صورت رایگان از داخل برنامه Speedtest ارائه می شود. Ookla تأیید كرده است كه قصد دارد در صورت خروج این سرویس از مرحله بتا ، تركهای پولی را در آینده ارائه دهد. با این حال ، به کاربران همچنان 2 GB داده رایگان داده خواهد شد هر ماه حتی اگر آنها در برنامه های پرداخت نشده مشترک نیستند.
هر سرویس VPN ، پیامدهای امنیتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. گفتنی است که سرویس مورد نظر را به کلیه داده های خود هدایت می کنید زیرا قابل اعتماد هستند و از ویژگی های اصلی امنیتی مورد انتظار از یک VPN خوب را ارائه می دهند. وقتی سرویس به صورت رایگان ارائه می شود باید هوشیار باشد ، زیرا داشتن سرور و پهنای باند برای یک VPN به هیچ وجه ارزان نیست و هر شرکتی که ارائه می دهد باید یک مدل تجاری در آن داشته باشد.
از طرف خود ، Ookla ادعا می کند که Speedtest VPN یک سرویس ورود به سیستم صفر است ، به این معنی است که هیچ سابقه ای از افرادی که از این سرویس استفاده می کنند به چه منظور است ، سپس از این طریق دسترسی افراد این شرکت و نمایندگان خارجی مانند دولت را غیر ممکن می کند. . با این حال ، ما جزئیات دیگری مانند صلاحیت محل خدمت را نمی دانیم ، و میزان رمزگذاری ارائه شده ، سطح انسداد ، خط مشی شرکت و موارد دیگر. شخصی مانند آن One Site باید نگاهی بی طرفانه تر و جزئی تر از این سرویس جستجو کند.
ما همیشه توصیه خواهیم کرد که قبل از امتحان سرویس جدید VPN ، به ویژه در تلفن هایی که این روزها اطلاعات بیشتری را در اختیار دارد ، همه این عوامل را در نظر بگیرید. حتی برای استفاده های گاه به گاه ، ما بدون استفاده از پیامدهای امنیتی آن ، استفاده از هر نوع سرویس را توصیه نمی کنیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دریافت قابلیت VPN در IOS و Android با استفاده از برنامه Speedtest

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *