درز تصویری از گوشی وان پلاس Ace Pro

درز تصویری از گوشی وان پلاس Ace Pro

OnePlus در تاریخ 3 آگوست در چین از OnePlus Ace Pro رونمایی خواهد کرد. همانطور که مشخص است، این یک نسخه ریبرند شده از OnePlus 10T 5G خواهد بود که قرار است در همان روز در بازار جهانی عرضه شود. رندرهای رسمی این گوشی هوشمند که در چند روز گذشته منتشر شده بود، قبلاً طراحی آن را فاش کرده است. تصاویر زنده از Ace Pro در Weibo رویت شده است تا نگاهی به نوع مشکی آن داشته باشیم.

تصاویر زنده OnePlus Ace Pro نشان می دهد که این گوشی دارای پنل عقب بافتی است. این نشان دهنده آن بوده که گوشی می تواند به بخش عقب پلی کربنات مجهز شود. ماژول دوربین به سمت لبه دستگاه انحنا پیدا کرده اما مانند OnePlus 10 Pro 5G با قاب منطبق نمی شود. سیستم دوربین OnePlus Ace Pro پوسته براق دارد و سه دوربین به همراه فلاش LED حلقه ای را در خود جای داده است. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. برای بخش سلفی یک حسگر 16 مگاپیکسلی تدارک دیده شد.

درز تصویری از گوشی وان پلاس Ace Pro

وان پلاس ایس پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح FHD+، نسبت تصویر 20:9، نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیرنمایشگر است. حفره دوربین سلفی شامل حسگر 16 مگاپیکسلی شده و در وسط نمایشگر تعبیه می شود.

اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به OnePlus Ace Pro قدرت خواهد داد. این اولین گوشی OnePlus خواهد بود که دارای 16 گیگابایت رم است. دستگاه با حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه خواهد شد. باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی هم دارد. وان پلاس Ace Pro با سیستم عامل اندروید 12 از پیش نصب شده  که با ColorOS 12.1 همراه می شود، به فروش می رسد. این شرکت اخیرا تایید کرده که با سیستم خنک کننده مایع اتاق بخار هشت کاناله وارد بازار خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  صفحه نمایش وان پلاس 5T از نوع AMOLED خواهد بود

نظرات در مورد : درز تصویری از گوشی وان پلاس Ace Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *