درز تصاویر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

درز تصاویر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

وقتی در مورد بهترین گوشی‌های هوشمند گیمینگ در بازار صحبت می‌کنید، تلفن‌های ایسوس ROG به عنوان نمونه پیشرو هستند زیرا این تلفن‌ها دارای قدرت عملکرد بالایی هستند، کلیدهای شانه‌ای روی لبه دستگاه و فهرستی از لوازم جانبی برجسته هم دارند. ما می دانیم که این شرکت در حال آماده شدن برای گوشی ایسوس ROG Phone 6 است و به تازگی، اخبار هیجان انگیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد گوشی گیمینگ آینده داریم.

ایسوس ROG Phone 6 موفق به کسب تاییدیه TENAA چین شده است، این پرونده به ما نگاهی درباره مشخصات و همچنین طراحی این گوشی می دهد. با کمال تعجب، نسخه ای که ما شاهد آن هستیم، نسخه ای از گوشی با برند Tencent است که ما را به این باور می رساند این شرکت ممکن است بیش از یک نسخه منتشر کند.

برای هر کسی که انتظار خروج از زبان طراحی را داشته است، به نظر می رسد که این اتفاق نمی افتد. ایسوس ROG Phone 6 شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد و برای شروع این چیز بدی نیست. رنگ سفید به طور خاص واقعاً خوب به نظر می رسد و گویی که ما می خواهیم نور RGB را نیز دریافت کنیم.

درز تصاویر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

در غیر این صورت، وزن گوشی 239 گرم و ابعاد آن 172×77× 10 میلی متر است. بنابراین با گوشی ضخیم و برجسته از ایسوس رو به رو هستیم. تا جایی که به مشخصات مربوط می شود، طبق لیست TENAA، ایسوس ROG Phone 6 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED، پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 18 گیگ رم، 512 گیگ حافظه داخلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. یک دوربین دوم 13 مگاپیکسلی نیز در عقب وجود دارد و مشخص نیست لنز سوم چگونه خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که مشخصات از نظر حافظه با هم تطبیق داده می شود زیرا این گوشی می تواند با فضای ذخیره سازی کمتر و همچنین ظرفیت رم در دسترس باشد. به نظر می رسد که ایسوس ممکن است در این نبرد پیروز شود زیرا قبلاً تأیید کرده که سری ROG Phone 6 در 5 جولای معرفی می شود.

اخیراً پایگاه 3C چین دو دستگاه سری ROG Phone 6 را با شماره مدل AI2201_A و AI2201_B تأیید کردند. AI2201_B اکنون گواهی TENAA را نیز دریافت کرده است که از طریق آن مشخصات خانواده راگفون 6 فاش شد. با این حال، مشخص نیست که آیا آن را به عنوان ROG Phone 6 یا ROG Phone 6 Pro معرفی خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید  اولین تصاویر زنده گوشی ایسوس ROG Phone 6

ROG Phone 6 (AI2201_B) دارای ضخامت 10.39 میلی متر و وزن حدود 229 گرمی است. این گوشی از صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED که نرخ نوسازی 165 هرتز دارد، در خود جای می دهد. وضوح صفحه نمایش دقیق در لیست ذکر نشده و احتمالا QHD+ یا FHD+ خواهد بود. انتظار داریم که با اندروید 12 و رابط کاربری ROG Phone ارائه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز تصاویر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *