درز اطلاعاتی درباره اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam

ما بی صبرانه منتظر رونمایی بزرگ Sonos Roam در هفته آینده در تاریخ 9 مارس هستیم و اکنون جزئیات بیشتری در مورد ویژگی ها و عملکردهایی که انتظار می رود هنگام رسیدن جدیدترین بلندگوی Sonos انتظار داشته باشیم را بدست آورده ایم. طبق گفته منابع با The Verge ، Sonos Roam قصد دارد چند ترفند جدید را معرفی کند. در مرحله اول Sound Swap قرار دارد ، که ظاهرا به شما امکان می دهد موسیقی را از Roam به بلندگوی دیگر نزدیک سیستم Sonos منتقل کنید.

در مورد چگونگی عملکرد به ما جزئیات زیادی داده نشده است ، اما با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پخش بلندگو ، هرچه را که گوش می دهید به هر کدام از بلندگوهای Sonos نزدیک تر می شود ، شاید با استفاده از بلوتوث کم انرژی. ما تصور می کنیم که Sound Swap برای مواقعی که در پارک یا ساحل بیرون آمده اید و به آهنگ های خود گوش می دهید ، مفید خواهد بود و سپس به خانه می آیید و می خواهید موسیقی را از طریق Wi-Fi استاندارد ، سیم دار و ثابت خود ادامه دهید راه اندازی Sonos. The Verge یک تصویر تبلیغاتی جدید برای Move نیز به اشتراک گذاشته است که می توانید در زیر مشاهده کنید:

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که با Sonos Roam ارائه می شود ، توانایی پخش آهنگ ها بر روی یک سیستم Sonos از طریق بلوتوث و همچنین Wi-Fi است – این بدان معنی است که شما می توانید موسیقی را در بلندگوهای Sonos خود از طریق هر تلفن دارای بلوتوث کنترل کنید ، رایانه لوحی یا رایانه ، اگر در این نزدیکی هست Sonos Roam داشته باشید. Sonos Move ، اولین اسپیکر قابل حمل Sonos که در سال 2019 راه اندازی شد ، می تواند از بلوتوث یا Wi-Fi استفاده کند اما هر بار فقط از یک بلندگو استفاده می کند. به نظر می رسد که Roam قادر خواهد بود از هر دو با هم استفاده کند تا بتواند دستورالعمل ها را به بلندگوهای Sonos غیر قابل حمل شما منتقل کند.

گفته می شود که Sonos Roam مانند Move با یک ویژگی تنظیم خودکار Trueplay همراه است که با استفاده از میکروفون های داخلی آکوستیک محیط اطراف خود را بررسی می کند و پخش صدا را متناسب با آن تنظیم می کند. بسیاری از بلندگوهای قابل حمل و بلندگوهای هوشمند موجود در بازار نیز مشابه این موارد را دارند. آخرین گزارش از The Verge همچنین نشان می دهد که Sonos Roam نمی تواند به عنوان بلندگوی فراگیر Sonos Arc یا Sonos Beam استفاده شود ، اما برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارای استاندارد IP67 است. گفته می شود قیمت 169 دلار است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  راهنمای نصب بلندگو و ساندبار حرفه ای در خانه

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی درباره اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *