راهنمای گام به گام خرید اینترنتی آهن آلات

راهنمای گام به گام خرید اینترنتی آهن آلات

خرید اینترنتی آهن آلات در زمره خریدهای سخت و سر در گم کننده به شمار می‌آید؛ حتی اگر دقیقا بدانید از کدام محصول فولادی، کدام سایز و چه تعداد مقطع آهنی می‌خواهید باز هم مشکلات و دشواری‌هایی خواهید داشت. در این زمان کمک گرفتن از یک مشاور و متخصص که سریعا در دسترس باشد بسیار کارساز خواهد بود. چرا که ممکن است سایز درخواستی موجود نباشد و یا قیمت‌ها مقطعی تغییر کنند و مشکلات زیادی به بار آورند.

البته این موارد تنها به خرید اینترنتی بستگی ندارد و در فرآیند خرید حضوری آهن آلات نیز این مشکلات خواهند بود. امروزه برای رفع موانع گفته شده و نیز آسان کردن خرید مقاطع آهنی با استفاده از روش‌های مدرن نظیر خرید اینترنتی و غیر حضوری، اقداماتی از جانب بازارهای اینترنتی آهن و فولاد انجام شده که فرآیند خرید آهن آلات را آسان و امن کرده است.

خرید اینترنتی آهن آلات تفاوت و تمایزهایی با دیگر خریدهای اینترنتی دارد به عنوان مثال نمی‌توان در وبسایت تولیدکنندگان فولاد برای خرید مقطع مورد نظر گشت و محصول انتخاب کرد و یا برای بررسی قیمت میلگرد و دیگر مقاطع فولادی یک به یک به تولیدکننده رجوع کرد. از طرفی خرید به روش سنتی از بازار آهن آلات نیز تا حدی خسته کننده و وقت گیر می‌باشد. بنابراین باید با کمک فروشگاه‌های اینترنتی معتبر اقدام به خرید کرد.

در ادامه قصد داریم با معرفی معتبرترین عامل فروش آهن آلات راهنمای خرید اینترنتی را در چند گام ساده آموزش دهیم. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا با روش خرید مدرن آهن آلات آشنا شوید و به کمک آن سرعت و کیفیت کارهای خود را افزایش دهید.

برای خرید اینترنتی آهن آلات از طریق وبسایت عصرآهن، بازار اینترنتی آهن و فولاد، که تجربه 30 ساله در زمینه فروش آهن آلات دارد و اولین فروشگاه اینترنتی آهن در شمال غرب کشور است، اقدام خواهیم کرد. لازم به ذکر است مجموعه عصرآهن با پشتیبانی قوی از زمان بارگیری تا تحویل بار تجربه خریدی امن به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

راهنمای گام به گام خرید اینترنتی آهن آلات

در ادامه مراحل ثبت خرید اینترنتی مقاطع آهنی، اطلاع از قیمت تیرآهن و دیگر آهن آلات و بهترین راه کسب اطلاعات و مشاوره را بررسی خواهیم کرد اما توجه کنید که قبل از شروع به خرید باید لیست درخواستی خود را مطابق با پروژه‌ آماده کنید، اینکه سایزبندی و حجم سفارش مشخص باشد از مهم‌ترین قدم‌های خرید اینترنتی آهن آلات می‌باشد. برای شروع خرید اقدامات زیر ضروری است:

گام اول

نوع مقطع، سایزبندی، میزان حجم خرید از هر سایز لیست شود. به عنوان مثال جهت خرید میلگرد فولادی بایستی نوع میلگرد یعنی A1، A2 و A3 به همراه سایز مشخص گردد. همچنین تعیین کنید چند شاخه یا بندیل برای پروژه نیاز دارید.

گام دوم

کارخانه و تولیدکننده مورد نظر را انتخاب کنید. در انتخاب تولیدکننده بایستی به دو نکته حتما توجه کنید؛ نکته اول اینکه نزدیک‌ترین تولیدکننده به محل پروژه را برگزینید تا هزینه حمل و نقل کمتری داشته باشید، نکته دوم اینکه سایزبندی و سبد موجودی کارخانه را کنترل کنید.

برای بررسی موقعیت مکانی تولیدکنندگان فولاد می‌توانید در وبسایت عصرآهن به قسمت لیست تولیدکنندگان بروید و به کمک نقشه موقعیت کارخانجات، از نزدیک‌ترین تولیدکننده‌ها به محل پروژه اطلاع کسب کنید. (به تصویر زیر توجه کنید)

راهنمای گام به گام خرید اینترنتی آهن آلات

گام سوم

از طریق شماره 04133250280 با کارشناسان و مشاوران مجموعه عصرآهن در تماس باشید تا از راهنمایی آنها کمک بگیرید. لیست خرید خود را در اختیار همکاران بخش فروش قرار دهید تا بعد از استعلام موجودی و قیمت به شما اطلاع دهند همچنین می‌توانید تمامی سوالات خود را با مجموعه در میان بگذارید. مشاوران عصرآهن بهترین راهنمای شما در زمینه خرید اینترنتی آهن آلات خواهند بود.

بعد از تصمیم قطعی لیست خرید خود را در اختیار همکاران بخش فروش قرار دهید تا بعد از استعلام موجودی و قیمت، شما را در جریان ادامه خرید بگذارند. مشاوران بازار اینترنتی آهن و فولاد بهترین راهنمای شما در زمینه خرید اینترنتی آهن آلات خواهند بود.

گام چهارم

کارشناس فروش بازار اینترنتی عصرآهن، قیمت و موجودی را از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق واتسپ برای شما ارسال خواهد کرد.

گام پنجم

بعد از تایید سفارش از جانب مشتری پیش فاکتور صادر خواهد شد. خریدار بعد از بررسی کامل پیش فاکتور و تایید آن، مبلغ تعیین شده را پرداخت خواهد کرد. برای خرید نیاز است تا آدرس دقیق محل تخلیه و دیگر مدارک لازم ارسال شود.

گام ششم

بعد از انجام تمام مراحلی که گفته شد مراحل خرید و بارگیری از کارخانه انجام می‌گیرد. سفارشات معمولا 4 الی 7 روز کاری با توجه به مسافت و موجودی کارخانه به دست خریدار می‌رسد. لازم به ذکر است شما در هر مرحله از خرید می‌توانید سفارش خود را پیگیری کنید و از روند انجام آن از طریق پشتیبانی مطلع شوید.

در این پروسه خرید شاید نیاز داشته باشید تا تمام تولیدکنندگان فولاد ایران را بشناسید و یا از قیمت ارائه شده محصولاتشان مطلع شوید و قیمت‌ها و موجودی را با هم مقایسه کنید، در این صورت می‌توانید به وبسایت عصرآهن مراجعه کنید زیرا تمامی کارخانجات، لیست و قیمت روز محصولات در اختیار کاربران قرار داده شده است و به راحتی می‌توانید به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال با کلیک بر روی قیمت میلگرد بناب و انتقال به صفحه مربوطه از آخرین قیمت ارائه شده تولیدکننده در وبسایت عصرآهن مطلع شوید.

 

خرید آهن آلات از بازار اینترنتی عصرآهن در 6 گام ساده بیان شد امیدواریم با استفاده از آن به راحتی آهن آلات مورد نیاز خود را تامین کنید. البته توجه شود که بعد از اتمام مراحل خرید و بارگیری و ارسال سفارش به مشتری، موارد دیگری هم باید کنترل گردد؛ خریدار پس از دریافت محصول باید مقاطع را بررسی کند تا از سالم بودن آن مطمئن شود، حتما بار دریافتی باسکول شود تا با فاکتور در مغایرت نبوده و مطابق وزن استاندارد باشد و در صورت مشاهده هرگونه مشکل با مجموعه در تماس باشد؛ بررسی این نکات به اطمینان از کیفیت و مرغوب بودن مصالح آهنی کمک خواهد کرد.

راهنمای گام به گام خرید اینترنتی آهن آلات

مزیت خرید اینترنتی آهن آلات

  • خرید سریع و صرفه جویی در زمان
  • استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان حرفه‌ای و ثبت خریدی مناسب
  • دسترسی به تمام محصولات موجود در بازار آهن ایران
  • کسب اطلاعات کافی در مورد محصول مورد نظر
  • آشنایی با تولیدکننده و فرآیند تولید همچنین اطلاع از کیفیت محصول
  • اطلاع از قیمت روز به طور لحظه‌ای
  • پیگیری بدون دردسر سفارش در طول بارگیری تا تحویل

 

جمع بندی

عصرآهن به عنوان یک بازار اینترنتی آهن و فولاد سرعت، تنوع و راحتی خرید اینترنتی آهن آلات را تضمین می‌کند. این مجموعه در زمینه فروش انواع مصالح فولادی اعم از میلگرد، تیرآهن، نبشی، پروفیل، ناودانی و ورق تخصص دارد و نیاز طیف گسترده‌ای از مشتریانی که این محصولات را لازم دارند برآورده می‌کند.

در این مقاله با آموزش گام به گام خرید اینترنتی آهن، شما را با بازار اینترنتی عصرآهن و فعالیت‌های آن آشنا کردیم لذا شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تیرآهن و دیگر آهن آلات، اخبار بازار آهن، دانشنامه‌های صنعت فولاد و خرید اقلام آهنی به وبسایت‌های معتبری که در زمینه فروش مقاطع آهنی فعالیت دارند مراجعه فرمایید. خرید اینترنتی آهن آلات جایگزین مناسبی برای روش‌های زمان‌بر و قدیمی می‌باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای گام به گام خرید اینترنتی آهن آلات

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من که خیلی وقته خرید اینترنتی انجام میدم و خیلی هم راضی هستم من از سایت تهران آهن خرید میکنم چون سازنده هستم چندساله مشتریشون هستم .

  2. من که خیلی وقته خرید اینترنتی انجام میدم و خیلی هم راضی هستم من از سایت تهران آهن خرید میکنم چون سازنده هستم چندساله مشتریشون هستم .