حل مشکل زیرنویس فارسی در مک برای فیلم ها

زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی در مک | افراد زیادی هستند که در طول روز زمان بسیار زیادی را برای مشاهده ی فیلم های جدید روز دنیا صرف می نماید. اساسا کاربران ایرانی برای مشاهده ی فیلم های زبان اصلی کمی مشکل دارند و باید حتما با استفاده از زیرنویس این فیلم ها را مشاهده نمایند تا از مکالمات میان افراد آگاه شوند. در این میان کاربران لپ تاپ های کمپانی اپل یعنی سیستم عامل مک ممکن است در لپ تاپ خود با این مشکل روبرو شوند که نتوانند زیرنویس فیلم های خود را به درستی مشاهده نمایند.

در ادامه تصمیم داریم که نحوه ی نصب زیرنویس فارسی برای فیلم ها در سیستم عامل مک را براس شما ارائه دهیم. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

نحوه حل مشکل زیرنویس فارسی در مک

  • در ابتدا باید فونت فارسی X Homa را بر روی لپ تاپ خود نصب کنید.

دانلود فونت X Homa (به منظور نصب این فونت تنها کافیست که بعد از دانلود فایل را از حالت زیپ خارج کرده و با کلیک بر روی آن گزینه ی Install را بزنید)

  • پس از نصب فونت نرم افزار Movist را اجرا کنید و سپس از طریق منوی Preference وارد بخش Subtitle شده و همانند تصویر زیر، باید فونت زیرنویس فارسی نرم افزار را تغییر دهید.

زیرنویس فارسی زیرنویس فارسی زیرنویس فارسی زیرنویس فارسی

  • اکنون فونت دانلود شده را به نزم افزار بدهید.

زیرنویس فارسی

  • پس از اینکه فونت این نرم افزار را تغییر دادید، اکنون کافیست نرم افزار زیر را که لینک دانلود آن را برای شما گذاشته ایم، دانلود نموده و فایل با پسوند Srt. زیرنویس را در آن Drag & Drop کنید تا اینکه زیرنویس فارسی را در همانجایی که زیرنویس قبلی وجود داشته است، دریافت نمایید. در نهایت این فایل را بعد از اجرای فیلم به داخل نرم افزار بکشید.

دانلود نرم افزار Subtitle Fixer 

زیرنویس فارسی زیرنویس فارسی

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اشتراک‌های پولی اپل اکنون از 900 میلیون فراتر رفته است

نظرات در مورد : حل مشکل زیرنویس فارسی در مک برای فیلم ها

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *