حلقه هوشمند نویز Luna Ring راهی بازار جهانی می شود

حلقه هوشمند نویز Luna Ring راهی بازار جهانی می شود

برند نویز تصمیم گرفته حلقه هوشمند Luna Ring خود را در بازارهای بیشتری عرضه کند. حلقه ای که رقیب جدی گلکسی رینگ سامسونگ بوده و قابلیت‌های مختلفی دارد.

Noise وعده ارسال به سراسر جهان را با تاریخ تحویل تخمینی ماه می 2024 می دهد. هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا حلقه لونا پس از پایان کمپین برای خرید عمومی در خارج از هند در دسترس خواهد بود یا خیر وجود ندارد. این حلقه در رنگ های مشکی نیمه شب، طلایی آفتابی، مشکی قمری، نقره ای گرد و خاکی و رزگلد عرضه می شود.

علی‌رغم وزن کمی سنگین تر از برخی از رقبا با وزن 3.2 گرم، حلقه لونا بسیار خوب است. این دستگاه دارای نظارت بر ضربان قلب، ردیابی اکسیژن خون (SpO2) و اندازه گیری دمای پوست است.

به گفته Noise، حلقه هوشمند بیش از 70 معیار را ارائه می دهد و فراتر از معیارهای ردیابی اولیه است. کاربران می توانند الگوهای خواب خود را با ویژگی هایی مانند نمره خواب (از 0 تا 100)، ردیابی مرحله خواب (از جمله خواب عمیق، خواب REM، خواب سبک و زمان بیداری) و نظارت بر حرکت شبانه بهتر درک کنند. علاوه بر این، حلقه سطح اکسیژن خون را در طول خواب تجزیه و تحلیل می کند تا اختلالات تنفسی احتمالی را شناسایی کند.

برای ردیابی فعالیت، حلقه لونا امتیاز فعالیتی را ارائه می دهد که اهداف کالری، دفعات تمرین و حجم را در نظر می گیرد. تشخیص خودکار فعالیت، نیاز به ثبت دستی تمرینات را از بین می‌برد، در حالی که دسته‌بندی حرکات در طول روز به کاربران کمک می‌کند مناطقی را که برای بهبود هستند شناسایی کنند.

نویز Luna Ring با قیمت 229 دلاری در کمپین ایندی گوگو

حلقه لونا با در نظر گرفتن نه تنها فعالیت، بلکه با در نظر گرفتن بهبودی، رویکردی جامع برای سلامتی دارد. «امتیاز آمادگی» ارزیابی روزانه از میزان آمادگی بدن شما برای روز پیش رو با در نظر گرفتن خواب، سطح فعالیت و بهبودی را ارائه می دهد. ویژگی‌های تعادل خواب و فعالیت، بینش‌های بیشتری را ارائه می‌دهد و به کاربران کمک می‌کند تا چرخه‌های تمرین و استراحت بهینه را حفظ کنند.

برنامه همراه، داده های کاربر را برای تولید معیارهایی مانند شاخص انرژی، امتیاز آمادگی و سطح استرس تجزیه و تحلیل می کند. علاوه بر این، این برنامه پیشنهادهایی برای بهینه سازی سلامت ارائه می دهد و به طور یکپارچه با پلتفرم های محبوبی مانند Google Fit و Apple Health ادغام می شود.

بیشتر بخوانید  هدفون Noise Air Buds Mini 2 با طراحی شبیه ایرپادز اپل معرفی شد

حلقه لونا برای استفاده روزمره ساخته شده است. ساخته شده از تیتانیوم بادوام با پوشش PVD غیر فلزی و غیر حساسیت زا و دارای درجه مقاومت در برابر آب 150 فوت است، می تواند در برابر تمرینات، پاشیدن آب و حتی فرو رفتن در استخر مقاومت کند. با توجه به عمر باتری، Noise ادعا می کند که با یک بار شارژ تا پنج روز می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حلقه هوشمند نویز Luna Ring راهی بازار جهانی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *