حضور شیائومی در CES ۲۰۱۷ با معرفی تلویزیون باریک تر از آیفون!!

شرکت شیائومی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در رویداد CES‌ حضور یافت، امسال با حضور در این رویداد دنیای تکنولوژی،  یکی از کنفرانس‌های جذاب این نمایشگاه را برگزار کرد. علاوه بر معرفی نسخه‌ی سفید رنگ گوشی بسیار زیبای می میکس ( Mi Mix)، این شرکت چینی، از جدید‌ترین تلویزیون فوق باریک خود نیز رونمایی کرد که به گفته خود شرکت، حتی از گوشی می میکس و گوشی آیفون هم باریک‌تر می‌باشد!! این تلویزیون در باریک‌ترین نقطه‌ی خود ضخامتی برابر با ۴.۹ میلی‌متر دارد. این موضوع در کنار حاشیه‌های بسیار اندک، باعث شده است تا با محصولی بسیار زیبا و جذاب روبرو باشیم.

این تلوزیون که با نام Mi TV 4 شناخته می‌شود، امکان اتصال به اکو سیستم شیائومی را نیز دارد. پیش از این دستگاه‌های متنوعی اعم از یخچال، ربات تمیز کننده، دوچرخه برقی، اسکوتر و پهباد در این اکو سیستم حضور داشتند.

Mi TV 4 شیائومی از سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی و نیز رابط کاربری PatchWall، که ساخته خود شرکت است، استفاده می‌کند. به کمک این هوش مصنوعی، Mi TV 4 می‌تواند با توجه به جستجوهای کاربر، از میان میلیون‌ها محتویات ویدیویی مختلف، ویدیوهای خاصی را به کاربران پیشنهاد دهد.

Mi TV 4
Mi TV 4

علاوه بر فوق باریک بودن و استفاده از سیستم عامل هوشمند، نکته جالب دیگری که درباره این تلویزیون  وجود دارد، این است که این تلویزیون طراحی ماژولار دارد. در حالی که در تلویزیون های عادی، نمایشگر و مادربرد در بسته ای واحد قرار می گیرند، شیائومی با طراحی ماژولار این تلویزیون، امکان ارتقای جداگانه مادربرد را فراهم آورده است. در واقع تمامی بخش‌های این تلویزیون اعم از مادربورد و سیستم صوتی، می‌توانند به راحتی از مکان خود خارج شده و با نمونه‌ی ارتقا یافته تعویض شوند.

گفته می‌شود که ورژن ۶۵ اینچی این تلویزیون با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار و اندازه‌های ۴۵ و ۵۵ اینچی نیز با قیمتی کمتر، اواخر امسال در بازار به فروش برسند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حضور شیائومی در CES ۲۰۱۷ با معرفی تلویزیون باریک تر از آیفون!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *