حذف سری گلکسی اس 22 در پایگاه گیک بنچ

حذف سری گلکسی اس 22 در پایگاه گیک بنچ

گیک بنچ که پلتفرمی برای مشخص کردن قدرت عملکرد سخت افزاری اسمارتفون ها است، به تازگی تصمیم گرفت چندی از گوشی های سامسونگ را در لیست خود حذف کند و آن چیزی نیست جز سری گلکسی اس 22.

این شرکت کره ای متهم شد که دست کاری در عملکرد گوشی های خود داشته و همین امر موجب شد تا اطمینان کافی برای حضور محصولاتش وجود نداشته باشد. متاسفانه با قابلیت GOS توسط سامسونگ که برای کاهش دما بدنه عملکرد را محدود می‌کند، موجب گشت تا گیک بنچ نیز برخی محصولات آن را از لیستش حذف کند.

گفته شده این محدودیت برای بنچمارک انجام نگرفته تا اسمارتفون حداکثر عملکرد خود را نشان دهد. گیک بنچ تصمیم گرفت برای اعتراض به سامسونگ سری گلکسی اس 21، اس 22، اس 20 و اس 10 را از فهرستش حذف کرد. به نظر رسیده سری گلکسی A و نوت در لیست نبودند و استثنا قائل شد.

گیک بنچ اعلام کرد پیشتر به بررسی سرویس GOS سامسونگ پرداخته و جویا محدود کردن عملکرد بوسیله این سرویس شد. گیک بنچ می گوید GOS به محدود کردن عملکرد اپ ها با استفاده از شناسه می پردازد.

این پلتفرم معتقد بوده چنین حرکتی درست نبوده و دستکاری محسوب می شود. پیش از این وان پلاس هم در سال قبل مشخص کرد که برای ارتقا طول عمر باتری محصولاتش از برنامه‌ بهینه‌ سازی بهره گرفته و گیک‌ بنچ به این حرکت واکنش نشان داده و در این بین سری وان پلاس 9 و 9 پرو از لیست حذف شد.

در اخباری مرتبط سامسونگ پیشتر چهار گوشی جدید را در سایت رسمی Mobile Press خود معرفی کرد که قبلاً در مورد گلکسی A23 و A13 اطلاعاتی کسب کردیم و اکنون باید به Galaxy M23 و M33 اشاره کنیم. این دو از نظر مشخصات بسیار شبیه هم هستند، هر چند ظاهری متفاوت برای آنها تدارک دیده شد.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 1080p با پنل TFT بوده و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دارند. اما در ادامه با مواردی آشنا می شویم که دو تلفن هوشمند از هم متفاوتند.

گلکسی M33 دارای یک باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی بوده و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی اضافی و حافظه رم بیشتر دارد که از 6 گیگ شروع شده تا 8 گیگابایت ادامه دارد. در سوی دیگر گلکسی M33 به چیپست هشت هسته ای مجهز شد.  ابعاد فیزیکی گلکسی M33 دقیقا 165×76×9 میلی متر و وزن آن 215 گرم است.

بیشتر بخوانید  گوشی های سامسونگ قبل از 2023 اندروید 13 دریافت می کنند

سامسونگ هنوز قیمت یا تاریخ عرضه گلکسی M33 را اعلام نکرده و بزودی در اروپا به فروش می رسد. گلکسی M23 یک باتری کوچکتر 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و فاقد دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دستگاه در یک پیکربندی 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. این نمایشگر همان صفحه نمایش 6.6 اینچی TFT را دارد اما به طور کلی سبک‌تر بوده و 198 گرم است و کمی ضخامت کمتری دارد. سامسونگ قیمت و جزئیات عرضه گلکسی M23 را مشخص نکرده است، اما انتظار داریم که در اروپا و هند به فروش برسد.

گلکسی M22 و M32 هر دو با نمایشگرهای 6.4 اینچی Super AMOLED از نوع 90 هرتزی با رزولوشن های HD+ و FHD+ عرضه خواهند شد که نسبت به جانشین خود ارتقا محدودی پیدا کردند. متاسفانه اطلاعات دقیقی درباره گلکسی M23 و M33 موجود نیست و این شرکت کره ای سعی دارد بزودی اطلاعات کافی را ارائه دهد. این شرکت در نظر دارد در هفته های آینده مدل‌های رده بالا سری گلکسی M و A را رونمایی نمایید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حذف سری گلکسی اس 22 در پایگاه گیک بنچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *