جدیدترین تبلت های MatePad با مشخصاتی جذاب از راه رسیدند

جدیدترین تبلت های MatePad با مشخصاتی جذاب از راه رسیدند

هوآوی در IFA 2022 تعدادی از محصولات جدید خود را معرفی کرده است که برای اولین بار شاهد عرضه آنها در بازارهای چین بودیم. برجسته ترین محصولات جدید تبلت های هوآوی MatePad Pro 11 و MatePad Pro 12.6 هستند.

در حالی که این شرکت هنوز از عدم دسترسی به خدمات موبایل گوگل رنج می برد که مانع فروش در بازارهای غربی می شود، اما دارای مشخصات سخت افزاری قابل توجهی هستند. سری MatePad Pro اکنون دو دستگاه جدید که شامل نمایشگر 11 و 12.9 اینچی می شود، دارند. هر دو تبلت دارای نمایشگرهای OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و با حداقل حاشیه نمایشگر همراهی می کنند و از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرند. پردازنده سطح بالایی که با 8/12 گیگابایت رم همراه می شود و به صورت استاندارد دارای حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی است. ظرفیت باتری به ترتیب 8300 و 10050 میلی آمپر ساعت است.

متأسفانه، در حالی که سخت‌افزار برای تبلت‌هایی با این سایز قوی به نظر می‌رسد، توصیه آن سخت است، مگر اینکه از راه‌حل‌های کاری خود راضی نباشید یا برای همه نیازهای محتوای خود به AppGallery هواوی اعتماد کنید. با این حال، روش‌هایی برای بارگذاری جانبی بسیاری از برنامه‌های مورد علاقه Google و برنامه‌های شخص ثالث وجود دارد. اکثر آنها بدون مشکل کار می کنند و در حالی که برخی از برنامه ها هنوز غایب قابل توجهی از AppGallery هستند، وضعیت در 18 ماه گذشته به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

HarmonyOS به صورت پیش فرض روی MatePad 2022 نصب شده است و اگرچه توسط هواوی به عنوان جایگزینی برای اندروید به بازار عرضه شده ، اما در هسته خود بسیار شبیه است. در حالی که هواوی برنامه‌های بزرگی برای یکپارچه‌سازی پلتفرم دارد، تجربه اصلی برای کسانی که تجربه اندروید دارند کاملاً آشنا است. قیمت هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما ما انتظار داریم که قیمت آن در حدود قیمت درخواستی قبلی بیش از 650 پوند / 650 یورو باشد. در دسترس بودن نیز قرار است در هفته های آینده مشخص شود.

در کنار دستگاه های به روز شده میت پد هواوی، OEM چینی نیز برای اولین بار در خارج از بازار چین، Nova 10 و Nova 10 Pro را عرضه کرد. این دو دستگاه شامل نمایشگرهای 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسل، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 778G نسخه 4G، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پیکربندی 8/256 گیگابایتی می شوند و در رنگ های نقره ای و مشکی به فروش خواهند رسید.

بیشتر بخوانید  سری P60 هوآوی به فناوری دوربین XMAGE 2.0 مجهزند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین تبلت های MatePad با مشخصاتی جذاب از راه رسیدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *