جدیدترین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی تنها در کمتر از 2 هفته ی دیگر از گوشی هوشمند جدید خود با نام شیائومی می میکس 2 اس رونمایی به عمل خواهد آورد و هر چه به تاریخ معرفی این گوشی نزدیک تر می شویم در شبکه های مجازی تصاویر بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر می گردد. در تصاویری که جدیدا انتشار یافته است طراحی پنل جلویی و پشتی این دستگاه به طور کامل مشخص می باشد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید حاشیه های پنل جلویی این گوشی نسبت به حاشیه های پایینی آن کمتر شده است و بر اساس فایل های فریم ور که از این گوشی منتشر شده است نشان می دهد که دوربین سلفی شیائومی می میکس 2 در حاشیه پایینی آن تعبیه شده است. این کمپانی با انتشار تیزری به طرفداران خود نشان داد که می میکس 2 اس از قابلیت شارژ بی سیم بهره خواهد برد و بر اساس تصاویر منتشر شده از پنل پشتی این گوشی هوشمند، ظاهرا قاب آن شیشه ای می باشد و قاب شیشه ای کار شارژ بی سیم را در گوشی هوشمند بهبود می بخشد.

شیائومی می میکس 2 اس

قاب مشکی گوشی بیانگر این است که حسگر اثر انگشت آن بر روی پنل پشتی این دستگاه قرار دارد و این موضوع در حالی است که در برخی از شایعات گفته شده بود که حسگر اثر انگشت این دستگاه با صفحه نمایش آن یکپارچه می باشد و در گوشه ی بالا سمت چپ پنل پشتی این دستگاه دوربین های دوگانه به صورت عمودی قرار گرفته اند و توسط فلاش ال ای دی از یکدیگر جدا شده اند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از شیائومی می میکس 2 اس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *