تلویزیون وان پلاس 40 Y1S راهی بازار شد

تلویزیون وان پلاس 40 Y1S راهی بازار شد

OnePlus اخیراً تلویزیون هوشمند OnePlus TV 40Y1S را در هند عرضه کرد. این تلویزیون یک مدل 40 اینچی از سری تلویزیون های OnePlus Y1S موجود در هند است. این تلویزیون بالاخره برای خرید موجود شده و در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

در هند، هزینه OnePlus TV 40Y1S از 21999 روپیه شروع می شود. این تلویزیون برای خرید در هند از طریق فروشگاه های مختلف مانند OnePlus.com، آمازون، Flipkart و فروشگاه‌های آفلاین قابل دسترسی است.

OnePlus TV 40 Y1S دارای صفحه نمایش 40 اینچی با وضوح Full HD یا  1920در  1080 پیکسل بوده و از HDR 10، HDR10+ و پشتیبانی از فرمت HLG برخوردار است. صفحه نمایش حاشیه های نازکی در اطراف لبه ها دارد، به جز قسمت پایین که دارای لوگوی OnePlus و حاشیه های ضخیم تر است. موتور گاما کیفیت نمایش را بهینه می کند و تصویر را برای محتوای فوق العاده شفاف تنظیم می کند.

در بخش سخت افزاری، تلویزیون هوشمند از یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک MT9216، همراه با پردازنده گرافیکی Mali G32 MP2، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این تلویزیون به سیستم عامل Android TV 11 با OxygenPlay 2.0 مجهز شده که دسترسی به طیف وسیعی از محتوای منطقه ای و بین المللی را فراهم می کند. کاربران می توانند گوشی هوشمند را از طریق OnePlus Connect 2.0 به تلویزیون متصل کنند.

از نظر اتصال، تلویزیون به Wi-Fi دو بانده، ذخیره داده، Chromecast داخلی، Miracast، دو پورت HDMI 2.0، دو پورت USB Type-C، پورت اتصال RJ45 و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 مجهز شده است. کنترل از راه دور دارای کلیدهای میانبر برای دسترسی سریع به Netflix، Prime Video و Google Assistant است. علاوه بر این، تلویزیون دارای یک سیستم بلندگوی استریو 20 واتی بوده که از صدای Dolby پشتیبانی می کند.

در اخباری مرتبط OnePlus Nord اصلی در سال 2019 عرضه شد و این مدل یک گوشی هوشمند میان رده ای بود که توانست موردتوجه قرار گیرد. جانشین آن، OnePlus Nord 2، همچنان با تعادل قیمت و مشخصات تحت تاثیر قرار می‌داد. اکنون، شایعاتی مبنی بر عرضه زودهنگام Nord 3 به گوش می رسد. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد، گویی گوشی هوشمند وارد مرحله آزمایشی در هند و سراسر جهان شده که به احتمال بسیار در آینده نزدیک رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن طراحی هدفون OnePlus Buds 3

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون وان پلاس 40 Y1S راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *