تلویزیون سونی BRAVIA X82L 4K معرفی شد

تلویزیون سونی BRAVIA X82L 4K معرفی شد

سونی سری تلویزیون های BRAVIA X82L 4K را در بازار عرضه کرد. این تلویزیون در سایزهای 55، 65 و 75 اینچ موجود است. شماره مدل هر کدام به ترتیب KD-55X82L، KD-65X82L و KD-75X82L می باشد.

تمامی مدل های تلویزیون دارای Google TV هستند و از پردازشگر تصویر سونی X1 4K HDR بهره می برند. این پردازنده سیاهی عمیق، بافت های ایده آل و تصاویر واقعی را به نمایش درمی آورد. نمایشگرها پنل های LED مستقیم با نور پس زمینه از عقب پنل هستند. الگوریتم اختصاصی سونی TRILUMINOS PRO به طیف رنگی گسترده‌تر و ویژگی‌های بازی محور اجازه می‌دهد تا سازگاری با پلی‌استیشن 5 را افزایش دهد.

این تلویزیون‌ها دارای نمایشگرهای 4K هستند که توسط Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌شوند تا همه‌جانبه‌ترین تجربه سرگرمی را داشته باشند. فناوری Ambient Optimization به طور خودکار روشنایی تصویر را با شرایط اتاق تنظیم می کند. روشنایی را در اتاق های روشن افزایش می دهد و در اتاق های کم نور کاهش. فناوری کالیبراسیون خودکار آکوستیک موقعیت کاربر را در اتاق تشخیص داده و سپس صدا را بهینه می کند.

برای بازی، این تلویزیون ها دارای HDMI 2.1 و حالت Auto Low Latency برای بازخورد و واکنش بهتر هستند. هنگامی که تلویزیون به PS5 وصل شد، تلویزیون به طور خودکار به حالت بازی می‌رود و پس از خاموش شدن PS5 به حالت استاندارد برمی‌گردد.

Google TV به بیش از 10000 برنامه در پلتفرم Google دسترسی دارد. به غیر از گوگل، این تلویزیون ها از Apple HomeKit و AirPlay پشتیبانی می کنند. نسخه 55 اینچی 91990 روپیه و نسخه 65 اینچی 124990 روپیه قیمت دارد. قیمت و در دسترس بودن نسخه 75 اینچی هنوز فاش نشده است. انواع 55 اینچی و 65 اینچی از امروز در دسترس هستند.

در اخباری مرتبط وقتی نوبت به خرید ساندبار می رسد، مصرف کنندگان گزینه های زیادی در میان برندهای بزرگ دارند. شرکت‌های زیادی وجود دارند که برخی از بهترین ساندبارها را می‌سازند تا تجربه مهمانی یا حس تئاتر را به مصرف‌کنندگان بدهند.

سونی یکی از این شرکت‌هاست که همیشه هنگام خرید ساندبار با بهترین کیفیت در لیست قرار می‌گیرد، زیرا سونی برخی از بهترین ساندبارهای موجود در بازار از جمله برخی از مدل‌های بسیار خوب Dolby Atmos را تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید  پرچم دار جدید سونی لو رفت

اگر قصد دارید یک ساندبار بخرید تا به یک تجربه سینمایی همه‌جانبه یا حال و هوای مهمانی دست یابید، سونی ابزار مناسبی را برای شما ارائه می کند. این شرکت رسما اعلام کرده است که به زودی ساندبار جدیدی از سری S را معرفی می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سونی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون سونی BRAVIA X82L 4K معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *