تلفن هوشمند Voyage 20 Pro زد تی ای بزودی معرفی می شود

تلفن هوشمند Voyage 20 Pro زد تی ای بزودی معرفی می شود

ZTE در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که قرار است 25 نوامبر 2021 رونمایی شود. دستگاه مورد بحث Voyage 20 Pro 5G نام دارد که این شرکت حتی برخی از ویژگی های آن را قبل از معرفی فاش کرده است.

با نگاهی به پوستر تبلیغاتی انتشاریافته، سازنده چینی طراحی کامل گوشی هوشمند را به همراه مشخصات کلیدی فاش کرد. در قسمت عقب، گوشی هوشمند دارای یک دوربین سه گانه با دو سنسور بزرگ به همراه سنسور کوچکتر است که در یک ماژول مستطیلی قرار گرفته است. با رسیدن به جلو، یک دوربین سلفی که به صورت حفره روی صفحه نمایش AMOLED قرار گرفته به چشم می خورد. دوربین اصلی در عقب یک سنسور 64 مگاپیکسلی بوده که عمدتا روی تلفن های هوشمند رده بالا شاهد هستیم.

در بخش سخت افزاری، Voyage 20 Pro از یک بسته باتری بزرگ 5100 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که ادعا می شود عمر باتری طولانی دارد. باتری آن حتی تا 66 وات شارژ سریع را نیز پشتیبانی می کند. جدای از این، جزئیات دقیق تری در مورد این دستگاه در حال حاضر موجود نیست، اگرچه پوستر تبلیغاتی گوشی هوشمند را در دو نوع رنگی به نمایش می گذارد. این شامل یک سبز و آبی/صورتی است.

قابل ذکر بوده که این دستگاه جانشین Voyage 10 5G بوده که اوایل امسال در چین عرضه شد. دارای یک پنل LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و نسبت تصویر 20:9 بود. بنابراین، حتی می‌توانیم دوباره انتظار نرخ نوسازی بالا و وضوح قابل توجه را داشته باشیم. تلفن هوشمند Voyage 10 یک گوشی میان رده بود و از تراشه مدیاتک Dimensity 700 بهره می برد. به عبارت دیگر، این شرکت مطمئنا جانشین را با تراشه Dimensity نیز عرضه کند.

این اطلاعات اگرچه طبق تصویر پوستر رسمی هستند اما نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. زد تی ای همیشه سعی داشته دستگاه های کاربردی را در اختیار مخاطب قرار دهد و بدون شک تلفن هوشمند Voyage 20 Pro یک جانشین برجسته است که بزودی با طراحی جذاب و مشخصات کلیدی ارزشمند از راه می رسد.

در تصویر شاهد گوشی هستیم که از حسگر اثرانگشت جانبی بهره می برد دارای کلید تنظیمات و کلید پاور در قسمت کناری است. احتمالا با بدنه فلزی رو به رو خواهیم بود و حاشیه نمایشگر چندان باریک نیست و به طور کلی تلفن هوشمند Voyage 20 Pro یک مدل معمولی بوده و نباید انتظارات بزرگی چه در بخش سخت افزاری و طراحی داشت.  اما می تواند رقیب جدی برای دیگر مدل های هم رده باشد.

بیشتر بخوانید  Blade A2 Plus ، گوشی جدید ZTE با باتری بسیار قدرتمند

انتظار داریم ZTE با رونمایی آن در 25 نوامبر، مدتی بعد به عرضه اش بپردازد که قطعا خارج از سال 2021 نخواهد بود. این اسمارتفون با طراحی و مشخصات رده میانی خود احتمالا بیش از 300 دلار قیمت نخواهد داشت و با پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون در قسمت زیرین عرضه می شود. مشخص نیست آیا دستگاه به پشتیبانی شبکه 5G می پردازد یا خیر. اگر شاهد به کارگیری پردازنده جدید دایمنسیتی مدیاتک باشیم محتمل است که چنین شبکه ای توسط تلفن هوشمند Voyage 20 Pro زد تی ای پشتیبانی شود.

در هر صورت باید تا ساعاتی دیگر منتظر رونمایی رسمی باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن هوشمند Voyage 20 Pro زد تی ای بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *