تلفن هوشمند موتورولا Moto G82 5G با نمایشگر 120 هرتز معرفی شد

تلفن هوشمند موتورولا Moto G82 5G با نمایشگر 120 هرتز معرفی شد

برند موتورولا متعلق به لنوو امروز رویدادی را برگزار کرد که در آن موتورولا Edge X30 Champion Edition و همچنین موتورولا Edge 30 میان رده را معرفی کرد. این شرکت همچنین یک مدل میان رده تحت سری Moto G را رونمایی نمود. مدل Moto G82 همان گزینه است و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن دریافت کردیم و پیشتر نیز تاییدیه 3C چین را گرفت.

گوشی های هوشمند موتورولا به دلیل طراحی شیک خود شناخته می شوند و Moto G82 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی طراحی جالبی دارد، شبیه به مدل هایی که این شرکت در سال جاری عرضه کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز است. نرخ به روز رسانی دستگاه را به یک کاندیدای خوب برای رقابت با مدل های هم رده تبدیل می کند. همچنین از هر طرف صفحه نمایش با حاشیه های بسیار نازک احاطه شده و از نظر ابعاد، دستگاه 160×74×7 میلی‌متر و وزن 173 گرمی دارد.

پنل عقب از طراحی بافتی مشابه آنچه در مدل‌های Moto G و Edge که اوایل امسال عرضه شدند، برخوردار است. این دستگاه دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده با ماژول مشابه مدل های قبلی Moto G و Edge که امسال عرضه شده بودند. Moto G82 در رنگ‌های Meteorite Grey و White Lily در دسترس خواهد بود. این تلفن هوشمند همچنین دارای ساختار مقاوم در برابر آب با استاندارد IP52 است، به این معنی که می تواند در برابر ریختن قطرات آب روی آن مقاومت کند اما در آب غوطه ور نشود.

تلفن هوشمند موتورولا Moto G82 5G با نمایشگر 120 هرتز معرفی شد

Moto G82 دارای پردازنده اسنپدراگون 695 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقاست. این پردازنده دارای چیپست 5G است و همچنین از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند.

در سایر مشخصات، Moto G82 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع سیمی 30 واتی پشتیبانی می کند. برای رابط کاربری، G82 به سیستم عامل اندروید 12 مجهز شد. این گوشی همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی بوده که در زیر دکمه پاور تعبیه شد.

از نظر دوربین، Motorola Moto G82 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 با فناوری OIS و Quad Pixel می باشد. دوربین اصلی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه شد. برای سلفی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی درون حفره دوربین تدارک دیده شد. در مورد قیمت، Motorola Moto G82 دارای برچسب قیمت مناسبی است که در بازارهای منتخب اروپا، آمریکای لاتین و آسیا در دسترس خواهد بود و آن 329 یورو است.

بیشتر بخوانید  صفحه نمایش بزرگ موتورولا Razr 40 Ultra در تصویری فاش شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن هوشمند موتورولا Moto G82 5G با نمایشگر 120 هرتز معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *