تلفن هوشمند سونی Xperia Ace III راهی بازار شد

تلفن هوشمند سونی Xperia Ace III راهی بازار شد

شرکت سونی پیشتر گوشی میان رده جدید خود را تحت عنوان سونی Xperia Ace III معرفی کرد که از طراحی نسبتا بهبودیافته در مقایسه با قبل و مشخصات سخت افزاری بهتر بهره می‌برد و حال این محصول راهی بازار شد.

این مدل در کنار پرچمدار جدید سونی یعنی اکسپریا مارک 4 معرفی شده و از ویژگی های سخت افزاری قابل توجهی برخوردار است. از جمله اینکه دارای نمایشگر کمتر از 6 اینچ ناچ بوده و تنها ابعاد آن 140×69×8.9 میلیمتر بوده و وزنی 162 گرمی دارد.

این محصول سونی رقیبی برای آیفون SE 2022 اپل است که با ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی متر و وزن 144 گرمی به فروش می رسد. البته اپل نمایشگر 4.7 اینچی به جای 5.5 اینچی به کار گرفته که نسبت به محصول سونی کوچکتر محسوب می شود.

کیفیت تصویر Xperia Ace III بیش از HD+ بوده و پوششی از نوع گوریلاگلس ویکتوس دارد. البته در بحث عملکرد با آیفون SE 2022 اپل قابل قیاس نیست زیرا اپل از پردازنده A15 بایونیک قدرتمند بهره گرفته که نسبت به چیپست Snapdragon 480 فاصله بسیاری دارد. اگرچه چیپست کوالکام نسبت به Helio P35 مدیاتک موجود در Xperia Ace II گزینه بهتر به حساب می آید.

در سایر مشخصات باید به رم 4 گیگابایت و حافظه فلش 64 گیگابایت اشاره کرد. دوربین جلو 5 مگاپیکسلی بوده و در عقب نیز دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز سریع دارای دیافراگم F / 1.8 تعبیه شد. ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. البته دارای استاندارد ضدآب IP68 بوده و شاملجک استاندارد هدفون، اسکنر اثر انگشت و تراشه NFC هم می شود. قیمت سونی Xperia Ace III در بازار ژاپن ۲۵۵ دلار بوده و انتظار داریم بزودی در سایر مناطق نیز به فروش برسد.

مشخص نیست اکسپریا مارک 4 جدید که یک پرچمدار برجسته بوده چه زمانی عرضه جهانی می شود. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت شرکت سونی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Xperia 5 IV سونی بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : تلفن هوشمند سونی Xperia Ace III راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *