تلفن هوشمند تاشو اپل باید مشکل ترک خوردن صفحه را حل کند

تلفن هوشمند تاشو اپل باید مشکل ترک خوردن صفحه را حل کند

تمام آخرین گزارش‌های شرکت‌های تحقیقاتی بازار ثابت می‌کنند که بازار گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو در چند سال آینده رشد خواهد کرد. پس از این بیانیه می توان نتیجه گیری کرد. اولا، این فناوری در حال حاضر بالغ شده است و بسیاری از شرکت ها می توانند از آن استفاده کنند. ثانیاً، ما شاهد ورود برندهای بیشتر و بیشتری خواهیم بود که چنین مدل هایی را ارائه می کنند. سوم، گوشی هایی با این فرم فاکتور ارزان تر می شوند. چهارم، ما اولین دستگاه صفحه نمایش تاشو اپل را خواهیم دید. می دانید که شرکت مستقر در کوپرتینو هرگز از فناوری نابالغ استفاده نمی کند. اما به نظر می رسد که اپل قبلاً مشکل مربوط به شکستن گوشی های هوشمند صفحه نمایش تاشو را حل کرده است.

چندی پیش، اداره علائم تجاری و ثبت اختراع ایالات متحده (USPTO) فاش کرد که اپل پتنت دیگری در رابطه با صفحه نمایش تاشو دریافت کرده است. در توضیحات ثبت اختراع، اپل در مورد بزرگترین نگرانی مصرف کنندگان برای خرید دستگاه های تاشو صحبت کرده است. اشاره کرد که پس از یک دوره استفاده روزانه، چین های صفحه نمایش ترک خواهند خورد. در واقع، به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان از خرید تاشو اجتناب می کنند.

تلفن هوشمند تاشو اپل باید مشکل ترک خوردن صفحه را حل کند

در این پتنت، اپل ساختار لایه محافظ جدیدی را برای صفحه نمایش های تاشو مشخص کرده است. دومی باید دوام صفحه نمایش را افزایش دهد. این پتنت در مورد ماژول صفحه نمایش و ساختار لایه محافظ صحبت می کند. می توان از آن بر روی یک ماژول صفحه نمایش خم شونده، منعطف، منطبق، تاشو و پانل صفحه نمایش استفاده کرد.

اپل اشاره کرد که شکستن شیشه با وجود ریزترک ها آغاز می شود. بنابراین آنها می توانند از یک پوشش سخت برای پر کردن ریزترک های از قبل موجود و کاهش ترک خوردگی صفحه استفاده کنند.

هنوز مشخص نیست که اپل ابتدا چه نوع محصول تاشوی را عرضه خواهد کرد. پیش از این، مینگ چی کو گفته بود که توسعه تلفن های صفحه تاشو اپل بر روی دستگاه های با اندازه متوسط و صفحه نمایش بزرگتر متمرکز شده است. اما خیلی بعد، شرکت تغییر کرد. و اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا اپل چنین دستگاهی را عرضه خواهد کرد یا خیر، نزدیکترین رقیبش، سامسونگ، مطمئن است که گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو اپل در گوشه و کنار است.

بیشتر بخوانید  شرکت سامسونگ در دادگاه از اپل شکست خورد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن هوشمند تاشو اپل باید مشکل ترک خوردن صفحه را حل کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *