تعمیر GALAXY A54 راحت تر از GALAXY S23 است

تعمیر GALAXY A54 راحت تر از GALAXY S23 است

چند ماه است که اطلاعاتی در مورد گلکسی A54 منتشر شده است. با این حال، به دلایلی، سامسونگ هنوز آن را رسمی می کند. اما خبر خوب این است که سامسونگ به تازگی اطلاعات مهم دیگری در مورد این دستگاه منتشر کرده است. و این نشان می دهد که این تلفن ممکن است به زودی در طبیعت عرضه شود.

بنابراین، اطلاعات در مورد چیست؟ این در مورد این است که دستگاه چقدر قابل تعمیر است. یعنی این شرکت به تازگی محاسبه امتیاز تعمیرپذیری گلکسی A54 را آپلود کرده است. اگرچه این امتیاز از استانداردهای خاص فرانسوی می‌آید، اما بینشی را در مورد مدت زمانی که واقعاً می‌توانید پس از عرضه دستگاه استفاده کنید، ارائه می‌کند.

به گفته سامسونگ، گلکسی A54 از نظر قابلیت تعمیر، امتیاز 8.4 از 10 را دریافت کرده است. و جالب ترین واقعیت در مورد این امتیاز بالاتر بودن آن از گلکسی S23 است. بله، پرچمدار فعلی سامسونگ امتیاز 8.2 از 10 را دریافت کرده است.

امتیاز نسل قبلی گلکسی A54 یعنی گلکسی A53 نیز 8.2 بود. بنابراین، به نظر می رسد که اوضاع سال به سال در حال بهبود است. و همچنین به نظر می رسد که سامسونگ در حال حاضر گوشی های میان رده را جدی تر می گیرد. به هر حال، دستگاه‌های میان‌رده و ابتدایی چیزی هستند که سامسونگ بیشترین فروش را دارد.

با این وجود، گزارش مربوط به گلکسی A54 نکات مثبت زیادی را نشان می دهد. اما یک جنبه منفی بزرگ وجود دارد. یعنی ابزار مورد نیاز برای تعمیر. همچنین، این گزارش به پیچیدگی‌های نحوه قرارگیری قطعات در داخل گوشی اشاره می‌کند. این بیان می کند که باز کردن تلفن ممکن است آنطور که کاربران فکر می کنند آسان نباشد. بنابراین، ممکن است هنوز مجبور باشید به یک متخصص اعتماد کنید.

حتی با وجود این نکات منفی، سامسونگ گلکسی A54 همچنان یک گوشی عالی از نظر طول عمر خواهد بود. و ما قطعا نمی توانیم منتظر باشیم تا سامسونگ رسماً این دستگاه میان رده عالی را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ در آینده Galaxy Z FE معرفی می کند

نظرات در مورد : تعمیر GALAXY A54 راحت تر از GALAXY S23 است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *