تصویری از محصولات آینده اوپو منتشر شد

تصویری از محصولات آینده اوپو منتشر شد

انتظار می رود اوپو سری گوشی های Find X5 مانند Find X5، Find X5 Pro و Find X5 Lite را در نمایشگاه فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) اواخر این ماه به نمایش بگذارد. OPPO احتمالاً یک رویداد معرفی اختصاصی در چین برای رونمایی Find X5 و X5 Pro برگزار خواهد کرد.

افشاگار قابل اعتماد Digital Chat Station پوستری در Weibo به اشتراک گذاشت که نه تنها طراحی تلفن هوشمند سری Find X5 را نشان می دهد، بلکه محصولات اعلام نشده دیگری مانند تبلت OPPO Pad و Earbuds Enco X2 TWS را نیز به نمایش می گذارد. در حالی که OPPO این محصولات را تایید یا تکذیب نکرده، پوستر فاش شده نگاه خوبی به دستگاه های آینده اوپو دارد.

طراحی Find X5 (Pro) جدید نیست زیرا اخیرا سایت Winfuture.de رندرهای مطبوعاتی لو رفته از محصول مورد اشاره را منتشر کرد. همچنین افشای اطلاعات در ماه گذشته نشان داد که از ایربادز Enco X2 با چه ویژگی هایی از راه می رسد.

پوستر فاش شده نمایی از اولین تبلت OPPO را نشان می دهد که احتمالاً OPPO Pad نام دارد. این تصویر نشان داده که لبه بالایی تبلت دارای یک جفت اسپیکر و یک کلید پاور خواهد بود. قسمت عقب تبلت دارای یک دوربین به همراه فلاش LED است. گزارش های اخیر افشا کردند که OPPO Pad دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با حاشیه های باریک است. این تبلت دارای وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. ممکن بوده دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 13 مگاپیکسل باشد. همچنین دستگاه دارای اسکنر اثر انگشتی نخواهد بود و در مقابل حسگر تشخیص چهره دارد.

 

تصویری از محصولات آینده اوپو منتشر شد

 

OPPO Pad از مشخصاتی نظیر پردازنده اسنپدراگون 870، حافظه رم 6 گیگابایت LPPDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 12 از پیش نصب شده که ویژگی هایی مانند اسپلیت اسکرین و حالت دسکتاپ دارد، اشاره کرد. ممکن است یک باتری 8080 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 33 واتی هم داشته باشد. قیمت این تبلت 315 دلاری بوده و از قلمی هم برخوردار است.

در اخباری مرتبط Find X5 Lite می تواند با همان مشخصات موجود در نسخه چینی Reno7 5G باشد. ممکن است صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح FHD+، نرخ نوسازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر داشته باشد.

بیشتر بخوانید  گوشی F21s در کنار نسخه پرو اوپو معرفی می شود

چیپست Snapdragon 778G در بخش فنی Find X5 Lite وجود دارد. این گوشی به 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود سیستم‌عامل اندروید 11 با ColorOS 12 به صورت پیش نصب شده در نظر گرفته شود.

Find X5 Lite احتمالا با دوربین  سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه شود. پیکربندی دوربین عقب آن محتمل است شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. همچنین یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 60 واتی هم در کار خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت Find X5 Lite وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصویری از محصولات آینده اوپو منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *