تبلت Honor Pad V8 Pro بزودی معرفی می شود

تبلت Honor Pad V8 Pro بزودی معرفی می شود

Honor Pad V7 Pro سال گذشته با پردازنده MediaTek Kompanio 1300T 5G، صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با وضوح 2.5K، باتری 7250 میلی آمپر ساعتی و موارد دیگر معرفی شد. اکنون این شرکت در حال آماده سازی جانشین V7 Pro است. شرکت OEM چینی شروع به معرفی Honor Pad V8 Pro آینده کرده است. این تبلت در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. در اینجا جزئیات است.

آنر اخیراً یک تیزر ویدیویی را در Weibo منتشر کرده است که در آن طراحی و گزینه های رنگی Honor Pad V8 Pro آینده را نشان می دهد. تبلت جدید را می توان با طراحی قاب باریک با نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار بالا دید. دارای دوربین جلو در وسط قاب کناری است. در پشت، یک ماژول دوربین استوانه‌ای دارد که دارای دوربین پشتی و فلاش LED است.

این تیزر نشان می دهد که دستگاه حداقل در دو رنگ آبی و نارنجی در دسترس خواهد بود. از قلم و صفحه کلید پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این تبلت دارای آخرین نسخه MagicOS 7.0 Honor است که با ارتقاء قابل توجه و ویژگی های جدید همراه است. این نرم افزار امکان همکاری یکپارچه بین دستگاه ها و انجام چند کار را فراهم می کند.

این شرکت هیچ توضیحی در مورد مشخصات و قیمت دستگاه آینده نداد. همچنین تاریخ دقیق عرضه Honor Pad V8 Pro هنوز اعلام نشده است. ما باید در روزهای آینده بیشتر در مورد آن بدانیم.

برای یادآوری، Honor Pad V7 Pro با صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD که وضوح Quad HD+ و همچنین نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد، معرفی شد. دارای دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی. در حال حاضر با قیمت 1999 یوان در دسترس است که تقریباً به 279 دلار تبدیل می شود. انتظار داریم با یک تبلت رده بالا از آنر رو به رو باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ُسری گوشی آنر Magic 4 معرفی شد

نظرات در مورد : تبلت Honor Pad V8 Pro بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *