تبلت اقتصادی MatePad SE هوآوی معرفی شد

تبلت اقتصادی MatePad SE هوآوی معرفی شد

شرکت هوآوی در جریان رویداد 29 آوریل خود از تبلت اقتصادی MatePad SE با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد. این تبلت دارای حاشیه نمایشگر باریک است اما نسبت به مدل های پریمیومی از حاشیه بیشتری بهره می برد.

HUAWEI برای معرفی پرچمدار تاشو خود، Mate Xs 2، رویداد معرفی محصول جدید را در چین برگزار کرد و مجموعه ای از دستگاه های را برای مصرف کنندگان رونمایی نمود، از جمله تبلت جدید MatePad SE که دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی است و به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هم مجهز گشت.

MatePad SE دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS با وضوح FHD+ (1920 x 1200p) است. حاشیه های نسبتا باریکی در اطراف صفحه نمایش و نسبت نمایشگر به بدنه 80 درصدی دارد. ضخامت دستگاه 7.85 میلی متر و وزن آن به 450 گرم می رسد. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای آن تدارک دیده شد. این دستگاه برای مخاطبان جوان تر طراحی شده و شامل عناصر تعاملی مانند زمین بازی کودکان و یک مرکز آموزشی است. از سوی دیگر، این تبلت با باتری 5100 میلی آمپر ساعتی برای استفاده طولانی مدت عرضه می شود.

سیستم صوتی پیشرفته هارمن کاردون با جلوه های صوتی Huawei Histen 7.0 روی تبلت به کار گرفته شده است. این دستگاه به آخرین سیستم عامل HarmonyOS 2.0 مجهز شد. دو نسخه از دستگاه وجود دارد: Wi-Fi و Wi-Fi + LTE. از نظر مشخصات دوربین، یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی دارد. علاوه بر این، ویژگی های هوشمند شامل حالت تاریک، حالت کتاب الکترونیکی، پشتیبانی از دستگاه فوق العاده و غیره هم وجود دارد.

تبلت اقتصادی MatePad SE هوآوی معرفی شد

تبلت هوآوی MatePad SE در رنگ آبی تیره با قیمت 1499 یوان (226 دلار / 17373 روپیه) برای نوع فقط وای فای و 1699 یوان (256 دلار / 19692 روپیه تقریباً) برای مدل Wi-Fi + LTE عرضه می شود. شروع فروش از 6 می خواهد بود و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه کنید.

در اخباری مرتبط  اخیرا هوآوی ساعت جدید Watch GT 3 Pro را رونمایی کرده که از طراحی پریمیومی بهره می برد. ساعت هوشمند جدید هوآوی با طراحی کلاسیک و نمایشگر دوار عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند در دو نوع 43 میلی متر و 46 میلی متر به فروش می‌رسد. سایز صفحه نمایش در نسخه 46 میلی متری 1.43 اینچ بوده در حالی که نسخه 43 میلی متری صفحه نمایش 1.32 اینچی دارد. هر دو نسخه به صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا، بدنه سرامیکی و شیشه یاقوت کبود مجهز هستند.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ هوآوی Qingyun S520 معرفی شد

GT 3 Pro با سیستم عامل HarmonyOS کار می کند که ویژگی هایی مانند تماس های بلوتوث و پشتیبانی از چندین برنامه را فعال می کند. این ساعت هوشمند یک کیف پول الکترونیکی نیز ارائه می دهد و دارای پشتیبانی داخلی NFC است. یکی از ویژگی های برجسته این ساعت هوشمند، قابلیت ECG برای بررسی ضربان قلب و فعالیت الکتریکی کاربر است. این ویژگی در ساعت هوشمند توسط مقامات پزشکی چین تأیید شده است، و GT 3 Pro را به یک دستگاه پزشکی درجه دوم تأیید شده تبدیل می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت اقتصادی MatePad SE هوآوی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *