تایید ارائه آپدیت آندروید O برای OnePlus 3 و 3T

تایید ارائه آپدیت آندروید O برای OnePlus 3 و 3T

تایید ارائه آپدیت آندروید O برای OnePlus 3 و 3T: هم اکنون که زمانی به معرفی5 OnePlus نمانده است ، شاید دارندگان گوشی 3 OnePlus و Oneplus 3T به این فکر بیفتند که از نظر پشتیبانی نرم افزاری شرکت ، چه برسر گوشی های آنها خواهد آمد. زمانی که Oneplus 3T عرضه شد، تولید 3 OnePlus متوقف شد.این روزها 3T OnePlus نیز در روزهای پایانی خود به سر می برد، اما این شرکت چینی گفته است که پشتیبانی نرم افزاری از این دو گوشی را متوقف نخواهد کرد.

اگر شما هم از دارندگان گوشی های 3 OnePlus و 3T OnePlus هستید و از نظر ارائه بروزرسانتی های جدید برای گوشی خود نگرانی داشتید با خواندن این خبر باید نگرانی شما از بین رفته باشد.شرکت وان پلاس ارائه ی بروزرسانی اندروید O برای گوشی های 3 OnePlus و 3T OnePlus را رسما تایید کرده است.

اندروید O نسخه بعدی سیستم عامل اندروید است که در تابستان توسط گوگل عرضه خواهد شد و در ابتدا به دست گوشی های نکسوز و پیکسل خواهد رسید.

این کمپانی چینی تاریخ دقیقی برای عرضه این بروزرسانی برای این دو پرچمدار که در سال 2016 معرفی کرد اعلام نکرده است، اما به هرحال نباید انتظار دریافت این بروزرسانی در تاریخی زودتر از پایان 2017 داشته باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تایید ارائه آپدیت آندروید O برای OnePlus 3 و 3T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *