تاریخ عرضه گوشی Motorola Edge 30 مشخص شد

تاریخ عرضه گوشی Motorola Edge 30 مشخص شد

ماه گذشته، موتورولا گوشی هوشمند موتورولا اج 30 را در اروپا معرفی کرد. اطلاعات جدید نشان می دهد که شرکت تحت مالکیت لنوو این گوشی هوشمند را در هفته دوم ماه جاری (مه) در هند عرضه خواهد کرد. مشخصات این گوشی هوشمند مخفی نیست زیرا قبلاً در اروپا عرضه شده است.

طبق گفته Mukul Sharma (معروف به Stufflistings)، موتورولا Edge 30 را در تاریخ 12 می در هند معرفی خواهد کرد. فروشنده ادعا کرد که این باریک ترین و سبک ترین تلفن 5G در بخش خود خواهد بود. وی افزود که این گوشی به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 778G پلاس در بازار هندوستان است.

موتورولا اج 30 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED است که وضوح Full HD+ را ارائه می دهد. همچنین صفحه نمایش از نرخ نوسازی 144 هرتز، رنگ های 10 بیتی و HDR10+ پشتیبانی می کند. دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی دارد. پنل عقب نیز گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی، لنز سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه را شامل می شود.

چیپست Snapdragon 778G Plus در بخش فنی Edge 30 قرار می گیرد. این چیپست همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 12 هم اشاره کرد. این گوشی دارای باتری 4020 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ 33 واتی پشتیبانی می کند. دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی هم است و در نهایت، دارای یک شاسی ضد آب هم خواهد بود. در مورد قیمت این دستگاه برای بازار هند صحبتی نشده است. در اروپا، برچسب قیمتی معادل 449 یورو (36120 روپیه) دارد.

پیشتر موتورولا تایید کرده است که رویدادی را تاریخ 10 می در چین برگزار خواهد کرد. مشخص نیست که این برند قرار است در تاریخ مذکور چه چیزی را اعلام کند. امیدواریم گزارش‌های جدیدتر اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر کند. در اخباری مرتبط موتورولا اخیراً Moto G52 را در بازار هند معرفی کرده است و چند دستگاه بعدی که انتظار می رود وارد شوند Moto G82 5G و Moto G62 5G هستند. دومی اکنون از وب سایت گواهی FCC تاییدیه دریافت کرده و جزئیات کلیدی آن افشا شده است. با این گواهی، ما انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد رونمایی آن باشیم.

بیشتر بخوانید  رویت شدن موتورولا Moto G51 5G در گیگ بنچ

گوشی موتورولا Moto G62 5G با شماره مدل XT2223-2 در وب سایت گواهی FCC رویت شده است. طبق لیست، این گوشی هوشمند دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی خواهد بود. این برخلاف افشا قبلی است که گفته شده از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی بهره می برد.

این لیست همچنین تأیید می کند که این یک تلفن 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت است. علاوه بر این، از Wi-Fi دو باند، بلوتوث و NFC پشتیبانی می کند. به غیر از این، چیز دیگری برای ارائه کردن، وجود ندارد. با این حال، افشای اطلاعات قبلی برخی از جزئیات آن را فاش کرده است. تایید شده که این گوشی هوشمند با اندروید 12 همراه است. به نظر می رسد این دستگاه دارای صفحه نمایش حفره دار با وضوح Full-HD+ باشد. همچنین نمایشگری با نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتزی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ عرضه گوشی Motorola Edge 30 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *