تاریخ عرضه گوشی موتورولا Moto E22s مشخص شد

تاریخ عرضه گوشی موتورولا Moto E22s مشخص شد

تاریخ عرضه موتو E22 در هند اعلام شد. قرار است در 17 اکتبر در کشور عرضه شود. این برند متعلق به لنوو یک میکروسایت از محصول آینده را در وب سایت رسمی خود قرار داده است که مشخصات کلیدی آن را فاش می کند. اوایل این ماه، موتورولا E32s را نیز در هند معرفی کرده بود. انتظار می رود E22s در زیر E32s قرار گیرد.

همانطور که در میکروسایت آمده است، Moto E22s با صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن +HD، بریدگی سوراخ پانچ در وسط و یک چانه ضخیم در پایین ارائه می شود. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت و دو حلقه دوربین در پنل پشتی است. گفته می شود که دارای طراحی ضد آب IP52 است.

Moto E22s دارای یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی همراه با یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی و یک واحد فلاش LED است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت. این دستگاه دارای مجموعه ای از ویژگی ها و حالت های مرتبط با دوربین است.

در داخل، تایید شده است که Moto E22s مجهز به پردازنده MediaTek Helio G37 است. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD است. گفته می شود که این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کند.

گزینه های اتصال در Moto E22s شامل WiFi، بلوتوث، 4G LTE، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی قطبی و مشکی اکو در هند عرضه خواهد شد. ما در مورد قیمت و جزئیات در دسترس بودن آن در روز دوشنبه بیشتر خواهیم آموخت. انتظار داریم موتورولا بزودی محصولات بیشتری را روانه بازار کند و این مدل نیز گزینه اقتصادی بوده که پس از عرضه چین، حال قرار است در بازارهای بیشتری چون هندوستان به فروش برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موتورولا به دنبال معرفی اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی

نظرات در مورد : تاریخ عرضه گوشی موتورولا Moto E22s مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *