تاریخ عرضه جهانی گوشی Realme C55 مشخص شد

تاریخ عرضه جهانی گوشی Realme C55 مشخص شد

دیروز ریلمی گوشی هوشمند Realme C33 با حافظه 128 گیگابایتی را در هند عرضه کرد. اکنون، این برند به طور رسمی تاریخ عرضه گوشی هوشمند آینده Realme C55 را برای شبه قاره اعلام کرده است.

Realme C55 که در اوایل ماه جاری در اندونزی معرفی شد، در تاریخ 21 مارس در بازار هند عرضه خواهد شد. این اعلامیه از طریق یک سایت میکرو منتشر شد که در وب سایت Realme India به صورت زنده منتشر شد. Madhav Sheth، معاون ریلمی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که Realme C55 در هند عرضه خواهد شد. تیزر راه اندازی این شرکت تأیید می کند که نسخه هندی دارای تنظیمات دوربین 64 مگاپیکسلی مشابه نسخه جهانی خواهد بود. بیایید مشخصات و ویژگی های Realme C55 را عمیق تر کنیم.

Realme C55 دارای صفحه نمایش LCD 6.52 اینچی با نرخ تازه سازی بالای 90 هرتز، وضوح Full HD+، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز و حداکثر روشنایی 680 نیت است. دوربین جلو در داخل یک بریدگی سوراخ قرار گرفته است که دیدی بدون مانع از صفحه نمایش را فراهم می کند.

در زیر کاپوت، این گوشی هوشمند از یک پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G88 استفاده می کند که با یک واحد گرافیکی Mali G52 جفت شده است. این دستگاه تا 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد که با استفاده از ویژگی رم مجازی می توان آن را بیشتر افزایش داد. این بر روی Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می شود.

در بخش دوربین، Realme C55 دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و فلاش LED است. در جلو، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد.

این دستگاه به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC و یک پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده مجهز شده است. همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت و یک اسلات اختصاصی کارت microSD است. Realme C55 در رنگ های Sunshower و Rainy Night موجود است، وزن آن 189.5 گرم و ضخامت آن حدود 7.89 میلی متر است. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری صدا است.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری جدید از گوشی Realme Narzo 50 5G

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ عرضه جهانی گوشی Realme C55 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *