تاریخ عرضه تبلت آنر Pad 8 مشخص شد

تاریخ عرضه تبلت آنر Pad 8 مشخص شد

آنر در سپتامبر سال گذشته تبلت Pad 8 را در هند معرفی کرد. اکنون این برند در حال آزمایش همان دستگاه در آمازون هند است. پلتفرم تجارت الکترونیک یک میکروسایت تبلت را ایجاد کرده است که مشخصات کلیدی و تاریخ عرضه آن را فاش می کند. به نظر می رسد Honor Pad 8 همان دستگاه سال گذشته باشد. تنها تفاوت این است که این تبلت برای خرید از آمازون در دسترس خواهد بود.

در مورد مشخصات اصلی، میکروسایت آمازون نشان می دهد که Honor Pad 8 دارای صفحه نمایش 12 اینچی با وضوح 2K و نسبت صفحه نمایش به بدنه 87 درصد است. صفحه نمایش دارای گواهینامه TUV Rheinland نور آبی کم است. این تبلت دارای یک بدنه فلزی است. از نظر صوتی، Honor Pad 8 مجهز به سیستم 8 بلندگوی تنظیم شده توسط DTS:X Ultrasound و الگوریتم صوتی خودساخته این برند است. Honor Pad 8 دارای یک ماژول دوربین به شکل قرص در پشت است.

در زیر کاپوت، تایید شده است که Honor Pad 8 از یک باتری 7250 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. این گوشی با MagicUI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهد شد. این تبلت دارای ویژگی هایی مانند چند پنجره هوشمند و همکاری چند صفحه نمایش است. تایید شده است که Honor Pad 8 در دو گزینه رم 4 و 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود.

میکروسایت آمازون جزئیات دیگری از Honor Pad 8 را فاش نمی کند. اما ما انتظار داریم که آن را از یک پردازنده کوالکام Snapdragon 680 بر اساس فرآیند 6 نانومتری همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 610 پشتیبانی کند. این گوشی از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هزینه قطعات گوشی آنر مجیک V2 نسخه پورش دیزاین مشخص شد

نظرات در مورد : تاریخ عرضه تبلت آنر Pad 8 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *