تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو فاش شد

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو فاش شد

شرکت وان پلاس در اوایل امسال سری وان پلاس 9 را در دو مدل استاندارد و پرو معرفی و عرضه کرد. مدتی بعد عقد همکاری با شرکت اوپو داشته و قرار است تحت حمایت این کمپانی محصول جدیدی معرفی کند.

طبق گزارش ها بزودی باید شاهد رونمایی پرچمدار نسل جدید وان پلاس یعنی وان پلاس 10 پرو باشیم. تاکنون تصاویر و شایعات مختلفی پیرامون این اسمارتفون منتشر شد و اکنون تاریخ دقیق رونمایی افشا شده است.

براساس خبر افشاکننده، این گوشی در ژانویه رونمایی شده و نخست ماه فوریه در چین به فروش می رسد و مدتی بعد یعنی مارس یا آوریل به بازار جهانی ورود پیدا خواهد کرد. این اطلاعات مطابق با گزارش اخیر است که می گوید گوشی های سری OnePlus 10 وارد مرحله آزمایش در اروپا و چین شده اند و انتظار می رود در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه 2022 معرفی شوند.

لازم به ذکر است که گوشی های نسل فعلی وان پلاس 9 در آوریل سال جاری عرضه شدند. بنابراین، اگر OnePlus واقعاً تاریخ رونمایی ژانویه را انتخاب کند، به معنای راه اندازی یک نسخه جدید در کمتر از یک سال خواهد بود. این عجله را می‌توان به دلیل این واقعیت دانست که وان‌پلاس امسال هیچ نسخه T از گوشی‌های هوشمند سری وان‌پلاس 9 خود را عرضه نکرده است، به جز نوع RT در چین.

انتظار می‌رود سری وان‌پلاس 10 دارای تراشه اسنپدراگون 898 و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد. برخی از افشاگری‌ها اخیراً نشان داده‌اند که ماژول دوربین در پشت دارای سه سنسور دوربین و یک فلاش LED است که در یک شبکه 2×2 قرار گرفته‌اند. علاوه بر این انتظار داریم وان پلاس 10 پرو به نمایشگر 6.7 اینچی 1440پیکسل با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شود.

به هر حال جهت کسب جزئیات حقیقی باید منتظر ماند اخبار دقیق و موثق تری بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون وان پلاس BUDS PRO 2 طراحی برگرفته از نسل اول دارد

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *