بهترین یخچال فریزر ها کدامند؟

ال جی

پیش از هر چیزی باید بدانیم برای خرید یک یخچال فریزر باید به برخی از نکات دقت لازم را داشته باشیم .

1) بودجه خریدتان چقدر است 2)نیاز خانوادتان را مد نظر بگیرید 3)به برچسب های انرژی توجه ویژه ی داشته باشید 4) به کیفیت کندانسور توجه کنید 5)بر روی امکانات اضافی تمرکز نکنید 6)به خدمات پس از فروش و گارانتی محصول دقت لازم را داشته باشید 7)قصد خرید یخچال خارجی یا داخلی را دارید؟

در ادامه به برخی از برندها و مدل های یخچال اشاره کرده ایم که در سال های گذشته توانسته اند به عنوان بهترین یخچال فریزرها شناخته شوند.

 بهترین یخچال فریزر

در ادامه این مقاله سعی کرده ایم بهترین یخچال فریزر ها را بررسی کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بهترین یحچال فریزر ها از برندهای مختلف ایرانی و خارجی در مقالات گذشته اطلاعاتی از بهترین یخچال فریزر های ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار گرفت این بار برند های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

یخچال بالا فریزر TF56TS LG

این یخچال را می توانید به سه دلیل خریداری کنید  1- کمپرسور اینورتر ( صرفه جویی در مصرف انرژی) 2 –  محفظه 3- طراوت و تازگی بهداشتی (™+Hygiene Fresh).

TF56TS LGنور پردازی LED :  نورپردازی LED این مدل نسبت به مدل های قدیمی چراغ های حبابی قدیمی ، دوام و چرخه عمر طولانی تر داشته است . در بالای فریزر و پشت یخچال چراغ های متعددی تعبیه شده که در زمان پر بودن یخچال نور رسانی بهتری را ارائه می کند.

مشخصات

ابعاد – عرض / ارتفاع / عمق730x1800x780 میلی‌متر
رنگسفید چرمی / تیتانیوم
ظرفیت کل546لیتر
ظرفیت خالص511لیتر
نوع کمپرسوراینورتر هوشمند
گارانتی کمپرسور10 سال
نوع فیلتر بهداشتیHygiene Fresh+

ویژگی عیب یابی هوشمند: ویژگی ™ Smart Diagnosis به عنوان آسان و سریع برای برطرف کردن مشکلات دستگاه بدون اینکه با تعمیرکار تماس بگیرد ، است . تنها کافی است با خدمات مشتریان ال جی تماس بگیرید و تلفن را جلوی دستگاه قراربدهید و سپس آنها سیگنالی را به رایانه عیب یاب می فرستند و سریعا رایانه عمل عیب یابی را انجام میدهد و راهکاری را ارائه میدهد.

 

 LG  MDF62NS

مشخصات کلی این یخچال شامل درب جدید ال‌جی – ™Door-in-Door – کمپرسور اینورتر خطی – لامپ LED – رده مصرف انرژی A – طبقه تاشو – موجود در رنگ های سفید (MDF62W) و استیل (MDF62NS)

بیشتر بخوانید  چطور یخچال را تمیز کنیم؟

لامپ‌های LED : لامپ های LED روشنایی زیادتر و بهتری دارند همچنین میزان مصرف انرژی کمتری دارند و به نسبت لامپ های معمولی طول عمر زیادتری داشته اند. این لامپ ها حرارت کمتری دارند و موجب می شوند تا مواد غذایی تازگی بیشتری داشته باشند.

مشخصات

ابعاد – عرض / ارتفاع / عمق 908x1772x869 میلی‌متر
رنگاستیل / سفید
نوع دستگیرهمیله ی
کلاس مصرف انرژیA
سیستم عیب‌یابی هوشمنددارد
فناوری انجماد سریع – Express Freezingدارد
گنجایش خالص601 لیتر

 

 

Samsung Family Hub Refrigerator

در صورتی که هزینه ی کافی برای خرید یخچال دارید می توانید از این مدل سامسونگ استفاده کنید. یکی از هوشمند ترین یخچال های فریزر می باشد.

این مدل به وای فای وابستگی زیادی دارد و برای یخچال ها اعمال مختلفی را تعریف می کند.اگر میخواهید از جدیدترین یخچال ها استفاده کنید این مورد می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

برخی از مشخصات این یخچال شامل : صفحه نمایش لمسی 21.5 اینچی ، مشاهده محتویات یخچال بر روی گوشی هوشمند ، ظاهری مدرن و ….

 

Kenmore 72482

Kenmore 72482

این مدل یکی از برندهای آمریکای و قدیمی است البته در میان ایرانیان زیاد شناخته شده نیست. بسیاری از کارشناسان بازار به دلیل عملکرد بالا و کیفیت خوبی که دارد آن را پسند می کنند.

 

Samsung RF34H9960S4

کسانی که می خواهند یک مدل شیک و مدرن داشته باشند می توانند از این یخچال استفاده کنند که مناسب خانه های لوکس و لاکچری می باشد.

Samsung RF34H9960S4

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین یخچال فریزر ها کدامند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *