بهترین لپ تاپ برای کارهای معماری

کارهای معماری

دانشجویان رشته های معماری برای اجرای نرم افزارهایی مانند 3D Max، Geo Studio،ETABS و … نیازمند یک لپ تاپ قدرتمند از لحاظ گرافیکی و پردازشی می باشند و البته این لپ تاپ باید برای حمل نیز بسیار سبک باشد تا در طول روز برای انجام فعالیت های خود در محل کار بتوانند از آن استفاده نمایند. برای فعالیت در نرم افزارهایی نظیر AutoCAD باید پردازنده ی لپ تاپ به شدت قدرتمند باشد و در صورت استفاده از لپ تاپ های ضعیف در زمان دریافت خروجی با کاهش سرعت شدیدی مواجه خواهید بود. به همین منظور در این بخش تصمیم گرفتیم که دو مورد از لپ تاپ های مناسب برای کارهای معماری را برای شما معرفی نماییم.

  • لپ تاپ Acer Aspire E5-573G

این لپ تاپ کمپانی ایسر دارای یک پردازنده ی Core i7 اینتل مدل 5500U با فرکانس 2.4 گیگاهرتز می باشد که به لطف پردازنده ی گرافیکی NVIDIA GeForce GT 940M چهار گیگابایتی می تواند نیازهای یک معمار را برای اجرای نرم افزارهای سنگین معماری برطرف نماید. حافظه ی رم 8 گیگابایتی استفاده شده در این لپ تاپ از نوع DDR3 به همراه یک هارد 1 ترابایتی می باشد.

کارهای معماری

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ دارای کیفیت Full HD می باشد. یکی دیگر از بحث های مهم در زمینه ی خرید لپ تاپ بحث قیمت آن می باشد که این لپ تاپ ایسر هم اکنون در بازار با قیمتی حدود دو میلیون و ششصد هزار تومان به فروش می رسد.

  • لپ تاپ HP ENVY 15-k008ne

کمپانی HP نیز در این زمینه دارای لپ تاپ های مناسب و قدرتمند می باشد که یکی از آن ها ENVY 15-k008ne است. این لپ تاپ دارای یک پردازنده ی Core i7 اینتل مدل 4510U با فرکانس 2 گیگاهرتز می باشد که به لطف پردازنده ی گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 850M چهار گیگیابایتی برای دانشجویان رشته ی معماری و انجام کارهای معماری بسیار مناسب می باشد. حافظه ی رم 8 گیگابایتی استفاده شده در این لپ تاپ از نوع DDR3 به همراه یک هارد 1 ترابایتی و حافظه ی 8 گیگابایتی SSD به طور کامل برای ذخیره ی اطلاعات و پروژه های معماری مناسب است.

کارهای معماری

صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ با کیفیت HD است که از لحاظ قیمتی در رنج دو میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان می باشد و واقعا با چنینی قیمتی ارزش خرید بالایی دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین لپ تاپ برای کارهای معماری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *