بهترین برند لوازم جانبی موبایل کدام است؟ لیتو یا مک دو دو؟

بهترین برند لوازم جانبی موبایل

اگر دستی در بازار لوازم جانبی موبایل داشته باشید، احتمالاً می‌دانید که برند مک دو دو و لیتو با تبلیغات گسترده‌ای که این روزها در حال اجرای آن هستند، به شناخته شده‌ترین برندهای بازار لوازم جانبی موبایل ایران تبدیل شده‌اند و تقریباً کسی نیست که نام آنها را نشنیده باشد.

هر دو برند ساخت کشور چین هستند و در بازار خاورمیانه رقیب همدیگر محسوب می‌شوند. ولی ما تصمیم داریم در یک مقایسه کلی، ببینیم محصولات برند لیتو بهتر است یا برند مک دو دو؟ یا به طور واضح‌تر، محصولات کدام برند ارزش خرید کردن را دارد! با ما همراه باشید.

 

لوازم جانبی لیتو (Lito)

لیتو یک شرکت کوچک و دانش بنیان چینی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید لوازم جانبی تلفن‌های همراه، تبلت و ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند. اولین و مهم‌ترین محصول Lito Screen که در بازار ایران حسابی به شهرت رسیده است، گلس یا محافظ صفحه نمایش گوشی‌های آیفون و ساعت‌های هوشمند برند لیتو و مک دو دو است.

تولیدات لیتو به کیفیت ساخت عالی و مقاومت بالای محصولات شهرت دارند و به بیش از 120 کشور بزرگ جهان صادر می‌شوند. با خرید محصولات لیتو (Lito) می‌توانید مطمئن باشید که یک محصول باکیفیت و خوش قیمت را انتخاب کرده‌اید. در ادامه با سایر محصولات برند لیتو آشنا شوید:

  • انواع هدفون، اسپیکر، هدست بلوتوث و انواع هندزفری با سیم و بدون سیم
  • انواع شارژر، شارژرهای دیواری، شارژر فندکی و پاور بانک
  • گلس محافظ لنز دوربین گوشی‌های لیتو و مک دو دو
  • کابل‌های انتقال دیتا و کابل انتقال صدا

بهترین برند لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی مک دودو (Mcdodo)

مک دو دو یک برند چینی است که فعالیت خود را از سال 2013 به عنوان اولین و بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده لوازم جانبی تلفن همراه، تبلت و ساعت‌های هوشمند آغاز کرد. محبوب‌ترین محصولات مک دو دو که باعث شهرت این برند در بازار ایران شده‌اند، انواع کابل شارژ و کابل دیتا هستند؛ محصولاتی مانند کابل All in one، کابل Aux، کابل HDMI و کابل میکرو USB و کابل TYPE-C.

مک دو دو هم اکنون یکی از 10 برند معتبر و برتر دنیا در تولید لوازم جانبی و اکسسوری‌های گوشی موبایل است و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان صادر می‌کند. کیفیت ساخت عالی، تنوع بالا، بسته بندی شیک و زیبا، ضمانت کالاها و مناسب بودن قیمت محصولات مک دودو از ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات این برند است که تا مدت‌ها شما را از خرید لوازم جانبی جدید بی نیاز می‌کند. در ادامه با سایر محصولات مک دو دو آشنا شوید:

  • انواع کابل USB (کابل لایتنینگ، کابل USB C، کابل Micro USB، کابل USB چند سر و کابل OTG)
  • انواع مبدل و رابط‌های تبدیل 1 به 2 تایپ سی، تبدیل Type-c به USB، تبدیل Type-c به لایتنینگ، تبدیل Lightning به جک 3.5 میلی‌متری و مبدل Type-c به جک AUX
  • هولدر و پایه نگهدارنده رومیزی تاشو موبایل و تبلت
  • پاور بانک‌های 1000، 10000 و 20000 میلی‌آمپری
  • هدفون و هندزفری‌های با طراحی ارگونومیک
  • استند و شارژر وایرلس رومیزی

 

طرفداران لیتو بیشتر است یا مک دو دو؟

هر دو برند مک دو دو و لیتو در زمینه رفع نیاز کاربران عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌اند و هم اکنون به عنوان دو مورد از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم جانبی موبایل در کنار LEITU شناخته می‌شوند.

اما در مورد پاسخ به سؤال «طرفداران لیتو بیشتر است یا مک دو دو؟» باید بگوییم که هر کدام از این برندها طرفداران خاص خود را دارند که البته مک دو دو به دلیل محصولات متنوع‌تر و تولید لوازم جانبی اغلب گوشی‌های مطرح بازار، این فرصت را پیدا کرده تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند و به طور کلی می‌توان گفت که مصرف کنندگان محصولات شرکت مک دودو بیشتر از مصرف کنندگان و طرفداران برند لیتو هستند.

 

لوازم جانبی مک دودو بخریم یا لیتو؟

سؤال چالش برانگیزی است و برای رسیدن به پاسخ آن باید مولفه‌های مهمی که برای تشخیص برتری محصولات این دو برند بر یکدیگر وجود داد، بررسی کنیم.

·         کیفیت و کارایی

برای شروع قبل از هر چیز به سراغ مولفه کیفیت و کارایی می‌رویم که در دنیای تولید لوازم جانبی موبایل حرف اول را می‌زند. محصولات هر دو برند با برترین تکنولوژی‌های روز دنیا و تحت نظارت دقیق‌ترین تیم تولید محصول دنیا تولید می‌شوند و با توجه به رضایتی که نسبت به محصولات مک دودو و لیتو وجود دارد، از این شاخص هر دو نمره قبولی می‌گیرند.

·         گارانتی و خدمات پس از فروش

محصولات هر دو شرکت در نمایندگی‌های رسمی مک دودو و لیتو دارای ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش هستند. ولی ممکن است در صورت خرید از فروشگاه‌های متفرقه، محصولی که تهیه کرده‌اید مشمول گارانتی نشود یا حتی کالاهای تقلبی باشد.

·         تنوع مدل محصولات

محصولات هر دو برند در سه دسته اصلی هدفون ها، تجهیزات شارژر و کابل شارژرها و مبدل‌ها تولید شده است، ولی در تنوع محصولات با هم تفاوت دارند. مثلاً تنوع کابل‌های انتقال داده و شارژر مک دودو بیشتر از برند لیتو است یا تنوع هدفون و هندزفری‌های برند لیتو بیشتر از مک دودو است.

·         زیبایی و خوش ساخت بودن محصولات

در این مورد به واقع نمی‌توان تفاوتی بین محصولات مک دودو و لیتو دید. هر دو برند از بهترین مواد اولیه بازار برای ساخت محصولات خود استفاده کرده‌اند و طراحی آنها کاملاً ساده، زیبا و متفاوت است. حتی هر دو برند در حال حرکت به سمت تولید محصولاتی هستند که حالت ارگونومیک دارند و برای استفاده کودکان و نوجوانان محدودیتی ندارند.

·         اعتبار و شهرت برندها

همان طور که پیش‌تر گفتیم، برند مک دودو یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید لوازم جانبی موبایل در چین است که محصولات خود را به ایران و سایر کشورهای اطراف صادر می‌کند. البته برند لیتو هم شناخته شده است، ولی مک دودو برای خریداران عمده لوازم جانبی موبایل نام آشناتری است.

بهترین برند لوازم جانبی موبایل

خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل از جانبی 360

فروشگاه آنلاین جانبی 360 نمایندگی رسمی فروش و پخش محصولات و لوازم جانبی برند Mcdodo و Lito در ایران است. این مجموعه جزو وارد کنندگان دسته اول لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران است و محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و کارت گارانتی عرضه می‌کند.

اگر به دنبال خرید عمده بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم جانبی موبایل هستید، فقط کافی است به لینک https://janebi360.com/wholesale-mobile-accessory/ مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی جانبی 360 کلیه محصولات خود را با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هر لوازم جانبی که نیاز داشته باشید، در جانبی 360 پیدا خواهید کرد؛ از انواع شارژر، قاب گوشی و کاور و گلس گرفته تا هندزفری، هدست و سایر لوازم جانبی ضروری گوشی، تبلت و ساعت‌های هوشمند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین برند لوازم جانبی موبایل کدام است؟ لیتو یا مک دو دو؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *