برای دریافت آیفون 14 پرو باید 25 روز منتظر ماند

برای دریافت آیفون 14 پرو باید 25 روز منتظر ماند

آخرین سری پرچمداران آیفون بسیار محبوب است و فروش بسیار خوبی در سطح جهانی دارد. تقاضا برای سری آیفون 14 بسیار زیاد است. به همین دلیل، اپل در تلاش است تا با تقاضای این گوشی های هوشمند مواجه شود. به طور خاص، تقاضای iPhone 14 Pro / Pro Max بسیار بیشتر از مدل های iPhone 14 / Plus است. در واقع، اپل در حال تبدیل بخشی از خط تولید آیفون 14 / پلاس به خط تولید آیفون 14 پرو / پرو مکس است. در حال حاضر، نسخه های آیفون 14 پرو / پرو مکس کمبود دارند. این گوشی های هوشمند دو مدل رده بالا از سری آیفون 14 هستند. به دلیل کمبود، زمان تحویل تمدید شد.

زمان انتظار برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به طور قابل توجهی طولانی تر شده است زیرا تقاضا از تولید پیشی گرفته است. تحلیلگران بانک سرمایه گذاری زمان تحویل محصولات اپل را در 30 کشور دنیا پیگیری کردند. تحلیلگران همچنین در این گزارش به طور خاص اشاره کردند که در ایالات متحده، بازار مهم اپل، زمان تحویل آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس پس از پیش خرید از 5 روز به 25 روز افزایش یافته است. یعنی بعد از ثبت سفارش باید حدود یک ماه منتظر بمانید. این دوره انتظار بسیار طولانی است و اضطراب همچنان در حال افزایش است.

در بازار چین، زمان تحویل سری آیفون 14 پرو نیز بیشتر است. تحلیلگران ادعا می کنند که دوره تحویل برای سری Pro 24 روز است. در برخی از پلتفرم های تجارت الکترونیک، زمان انتشار فروشگاه پرچمدار رسمی اپل 30 روز پس از پرداخت است. این تحلیلگر همچنین در این گزارش ادعا می کند که شیوع اخیر کارخانه های بزرگ ممکن است بر فروش آیفون در سه ماهه چهارم سال جاری تأثیر بگذارد. با این حال، او انتظار دارد 86 میلیون دستگاه بفروشد که همچنان قابل توجه خواهد بود. اپل به افزایش تولید سری Pro از جدیدترین آیفون های خود ادامه خواهد داد. فروش سایر مدل ها بسیار ناامید کننده بوده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصویر منتشر شده از آیفون 6.1 اینچی اپل

نظرات در مورد : برای دریافت آیفون 14 پرو باید 25 روز منتظر ماند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *