بخشی از مشخصات آیفون 12 پرو فاش شد

آیفون 12 پرو

پیش‌بینی می‌شود که آیفون 12 پرو دارای حداقل تغییرات در بخش طراحی خارجی خواهد بود. احتمالا تنها تغییر اعمالی بر روی این دستگاه بهره‌مندی از یک قاب استیل ضد زنگ باشد. اکنون بر اساس یک گزارش جدید منتشر شده از سوی EverythingApplePro گویا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای برخی از بروزرسانی‌های مهم سخت‌افزاری است. در ادامه قصد داریم تا به بخش از مشخصات افشا شده از این دستگاه بپردازیم؛ با زوم‌تک همراه باشید.

دوربین 64 مگاپیکسلی و قدرت زوم بیشتر

یکی از بزرگترین تغییرات اعمالی بر روی آیفون 11 پرو، نصب یک ماژول دوربین سه‌گانه به عنوان دوربین اصلی این دستگاه بود. در این دستگاه یک شاتر فوق عریض با پشتیبانی از حالت شب (Night Mode) تعبیه شده است که قبلا چنین ویژگی در سایر مدل‌های آیفون مشاهده نشده بود. خریداران آیفون 11 پرو و متخصصان این عرصه از نحوه‌ی تنظیم و عملکرد دوربین رضایت کامل دارند اما گلکسی اس 20 اولترا و نسل بعدی هوآوی پی 40 پرو پس از معرفی آیفون 12 پرو قطعا با خطرات بسیار زیادی روبرو خواهند بود.

آیفون 12 پرو

بر اساس گفته‌ی Tipster Max Weinbach، اپل نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون 12 پرو را با یک ماژول دوربین 64 مگاپیکسلی تولید کرده است. البته این شرکت می‌تواند قابلیت‌ ماژول‌های دوربین آیفون خود را پیش از زمان معرفی این دستگاه اعلام نماید اما گویا اکنون سعی دارد تا ویژگی زوم نسل جدید آیفون‌های خود را بهبود بخشد. در این بخش گویا اپل قصد دارد تا به جای استفاده از لنرهای پریسکوپی، با تکیه بر روی سیستم نرم‌افزاری و استفاده از حالت برش دیجیتالی، نظیر گوگل، عمل نماید.

بهره‌مندی از حالت شب در هر یک از دوبین‌های آیفون 12 پرو و بروزرسانی سایر قابلیت‌ها

زمانی که صحبت از بزرگنمایی می‌شود، Weinbach معتقد است که اپل قصد دارد تا حالت شب را برای دوربین تله‌فوتو آیفون 12 پرو نیز ارائه نماید و همچنین این شرکت به دنبال افزودن قابلیت شپیتبانی از سنسور شاتر با زاویه‌ی دید عریض و دوربین سلفی قدرتمند می‌باشد، البته با این وجود که هم‌اکنون قابلیت‌های نرم‌افزاری آن وجود دارد.

در یکی از گزارش‌های منتشر شده از سوی اپل، گویا این شرکت تصمیم دارد تا گشودگی دیافراگم دوربین دستگاه خود را با یک افزایش 35 درصدی به f/1.6 برساند. با بهره‌مندی از این میزان گشودگی دیافراگم، نور بیشتری به لنز دوربین دستگاه خواهد رسید.

آیفون 12 پرو

هنوز هیچ صحبتی درخصوص تثبیت کننده‌های تصویر لنزهای نوری به میان نیامده است اما هم‌اکنون انتظار می‌رود تا یک فاصله‌ی کانونی در نسل جدید گوشی‌های آیفون در نظر گرفته شود. به منظور بهره‌مندی از این قابلیت باید حالت ماکرو جدید فعال گردد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به میزان 2.2 سانتی‌متر بتوانند یک شی را نزدیک‌تر مشاهده نمایند.

آخرین مورد در خصوص لیست ویژگی‌های دوربین جدید این دستگاه، بهبود نسخه‌ی Smart HDR است. برخی از منابع مذکور از این ویژگی با عنوان Smart XDR یاد می‌کنند اما احتمالا برندسازی نهایی متفاوت خواهد بود.

بهره‌مندی از یک باتری بزرگتر برای تامین انرژی اینترنت 5G

همانطور که قبلا بارها گزارش شده است، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به صورت پیش‌فرض از شبکه‌ی اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. اپراتور Verizon بسیار علاقه‌مند است که از این قابلیت در گوشی‌های آیفون پشتیبانی نماید و ظاهرا از اپل درخواست کرده است که یک نسخه‌ی منحصر به فرد از آیفون 12 پرو را با یک قاب مشکی شیشه‌ای با هاله‌ای از رنگ قرمز و یک لوگوی مشکی اپل تولید نماید. با تمامی این تفاسیر، Max Weinbach اعلام کرده است که این موضوع بسیار بعید به نظر می‌رسد.

یکی از مشکلات جانبی شبکه‌ی اینترنت 5G کاهش سریع میزان شارژ باتری دستگاه می‌باشد. برای جبران این مسئله، اپل قصد دارد تا یک باتری 4400 میلی‌آمپر بر ساعت در آیفون 12 پرو مکس تعبیه نماید. لازم به ذکر است که در آیفون 11 پرو مکس از یک باتری 3969 میلی‌آمپر بر ساعت استفاده شده بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بخشی از مشخصات آیفون 12 پرو فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *