ایسر از تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد

ایسر از تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد

ایسر چهار تلویزیون اندروید 4K را در هند عرضه کرده است. تلویزیون های سری I ایسر در چهار سایز 32، 43، 50 و 55 اینچی به فروش می رسند. همه آنها تحت سیستم عامل اندروید 11 اجرا شده و گزینه های سرگرمی بزرگی را در اختیار کاربران قرار می دهند. قیمت اولیه پایین ترین مدل در سری جدید ایسر I تنها 187 دلار بوده و گزینه ای 32 اینچی و کارآمد است.

تلویزیون های اندرویدی جدید 4K ایسر از طراحی بدون قاب و صفحه نمایش لبه به لبه بهره می برند. کیفیت تصویر تلویزیون‌ها با HDR 10+، Super Brightness، ارتقاء مقیاس 4K و سایر ویژگی‌های داخلی برای تجربه تماشای عالی بهبود یافته است. تلویزیون ایسر می تواند بیش از 1 میلیارد رنگ را نمایش دهد و همچنین دارای کاهش نور آبی برای مراقبت بیشتر از چشم است. در حالی که مدل 32 اینچی وضوح صفحه نمایش بالا دارد، سه مدل دیگر دارای وضوح صفحه نمایش فوق العاده بالا دارند. هر مدل از اتصال دوگانه Wi-Fi و بلوتوث همراه با سیستم صوتی 30 واتی و پشتیبانی از Dolby Audio برخوردار است.

ایسر از تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد

سیستم عامل اندروید 11 تلویزیون های ایسر را روی تعداد زیادی برنامه از جمله Netflix، Prime Video، Google Play، FastCast، Disney+Hotstar و Smart Player باز می کند. این تی وی شامل یک کنترل از راه دور با قابلیت صوتی برای عملکرد دستیار صوتی می شود. مدل 32 اینچی دارای پیکربندی 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است در حالی که مدل های دیگر دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

از نظر قیمت، تلویزیون اندرویدی 32 اینچی ایسر قیمتی معادل 188 دلار دارد. مدل 43 اینچی با قیمت 351 دلار به فروش خواهد رسید و مدل 50 اینچی نیز 413 دلار اعلام شد. در نهایت بهترین مدل 55 اینچی بوده که 476 دلار آب می خورد. این محصولات را در فروشگاه های رسمی ایسر می توان شاهد بود و خریداری کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ایسر مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ایسر Swift Go 16 Pro بلک ادیشن معرفی شد

نظرات در مورد : ایسر از تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *