اپل قصد ارائه ارزان ترین آی پد را در سال آینده دارد

اپل قصد ارائه ارزان ترین آی پد را در سال آینده دارد: در ماه مارس ۲۰۱۷ کمپانی اپل با معرفی ای پد ۹.۷ اینچی با قیمتی مناسب بسیاری از مردم را غافلگیر کرد. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می کند تیم کوک و همکارانش قصد عرضه یک تبلت مدل جدید را دارند که قیمت آن حتی پایین تر نیز خواهد بود.
بنابر منابع دیجی تایمز، ما باید یک مدل ۹.۷اینچی را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱٨ ببینیم. ارزان ترین نسخه این آیپد قیمتی حدود ۲۵۹ دلار خواهد داشت، اگر این ادعا صحیح باشد، به این معنا می باشد که مدل جدید ۷۰ دلار ارزان تر از همتای کنونی خود خواهد بود.

 

 

نیازی به گفتن نیست که این اطلاعات به صورت رسمی منتشر نشده اند، برای اطمینان از صحت این خبر باید منتظر ماند. اما عرضه یک آیپد با قیمت پایین تر مسلما مشتریان زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. همانطور که ممکن است بدانید، فروش جهانی تبلت در چند سال گذشته کاهش یافته است، اما تبلت های جدید اپل حتی در این موقعیت در زمینه فروش موفق بوده اند. طبق تماس تلفنی در ماه نوامبر با مرکز اصلی فروش محصولات اپل در کالیفرنیا، این شرکت در زمینه فروش محصولات اپل در نیمه ی دوم سال رشد دو برابری داشته است.
منابع ذکر شده در این گزارش پیش بینی می کنند که این قیمت جدید تهاجمی موج جدیدی از رقابت را بین اپل و رقبای اصلی این کمپانی یعنی سامسونگ، آمازون ، لنوو و هواوی به وجود خواهد آورد

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل قصد ارائه ارزان ترین آی پد را در سال آینده دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *