اپل به دنبال تامین تقاضا آیفون

اپل به دنبال تامین تقاضا آیفون

عرضه کننده اپل فاکسکان ظاهراً در حال برنامه ریزی برای افزایش نیروی کار خود در هند است. تامین کننده این حرکت را برای کمک به افزایش تولید انجام می دهد، که به نوبه خود، آن را قادر می سازد تا تقاضای بالای آیفون در بازار را برآورده کند.

بزرگترین تامین کننده غول کوپرتینویی در حال برنامه ریزی برای چهار برابر کردن نیروی کار خود در هند است. طبق گفته دو مقام دولتی که نزدیک به این موضوع هستند، ظاهراً فاکسکان قصد دارد تعداد کارگران کارخانه آیفون خود را در طول دو سال آینده به میزان زیادی در هند افزایش دهد. جالب اینجاست که این خبر پس از آن منتشر شد که سازنده آیفون شاهد اختلالاتی در تولید خود در چین به دلیل تعطیلی های محلی بود.

برای کسانی که نمی دانند، بزرگترین کارخانه آیفون فاکسکان در ژنگژو چین به دلیل اعمال قرنطینه محلی توسط دولت چین به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. این باعث شد که عملیات به طور ناگهانی متوقف شود و همچنین انتظارات اپل برای ارسال جدیدترین مدل های سری آیفون 14 در سه ماهه چهارم و پایانی سال جاری کاهش یابد. بنا بر گزارش ها، اکنون فاکسکان در حال برنامه ریزی برای افزایش نیروی کار خود در کارخانه خود در جنوب هند به 70000 نفر است. به عبارت دیگر، باید بیش از 53000 کارگر جدید را در دو سال آینده وارد کند.

در حالی که استخدام جدید نشان دهنده افزایش قابل توجهی در تولید در کارخانه تامیل نادو در هند است، ژنگ ژو فاکسکان همچنان بزرگترین کارخانه آیفون است که 200000 کارگر در آن کار می کنند. به این معنی، می‌توان انتظار داشت که این حرکت فاکسکان راهی برای کاهش ضربه‌ای باشد که بزرگترین کارخانه آن به طور موقت تعطیل شده است. همچنین به آن کمک می کند تا با افزایش نیروی کار خود در هند، با هرگونه محدودیت احتمالی در آینده در منطقه مقابله کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تفاوت عمر باتری درچیپست های مختلف آیفون چند درصد است؟؟

نظرات در مورد : اپل به دنبال تامین تقاضا آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *