اپل آیفون SE 4 قرار نیست هیچ گاه معرفی شود

اپل آیفون SE 4 قرار نیست هیچ گاه معرفی شود

طبق گزارش جدید مینگ چی کو، اپل دستورالعمل‌هایی را به تامین‌کنندگان ارسال کرده است تا آیفون SE 4 را لغو کنند. قبلاً گزارش شده بود که تولید نسل بعدی آیفون SE ممکن است به تعویق بیفتد یا لغو شود. در حالی که این لغو ممکن است در آینده تغییر کند، در حال حاضر، به این زودی ها نباید منتظر یک گوشی هوشمند میان رده جدید از اپل باشیم. در نتیجه، پردازنده داخلی اپل باند پایه نیز در پشت مشعل قرار گرفته است زیرا طبق گزارش ها قرار بود در آیفون SE آتی معرفی شود.

ظاهراً، پردازنده داخلی اپل قرار بود برای اولین بار در آیفون SE 4 استفاده شود. طبق گزارش ها، این شرکت به دنبال آزمایش تراشه داخلی خود در آیفون میان رده بود و سپس آن را به رده بالاتر خود منتقل کرد. مدل هایی مانند سری آیفون 16. از آنجایی که آیفون SE 4 اکنون لغو شده است، به نظر می رسد کوالکام فعلاً موقعیت خود را برای ارائه تراشه های باند پایه به اپل از سر خواهد گرفت. گزارش‌های قبلی بیان می‌کردند که کوالکام زمانی که اپل به سمت سیلیکون باند پایه خودش رفت، بخشی از تجارت خود را از دست داد، اکنون باید در چند سال آینده در موقعیت بسیار قوی‌تری قرار گیرد.

در حالی که فروش گوشی های میان رده هرگز عالی نبوده است، آخرین اقدام اپل ممکن است ناشی از شرایط اقتصادی فعلی و آینده باشد. در حالی که ممکن است چنین باشد، اما این موضوع همچنین ثابت می‌کند که علیرغم اعتراض مردمی که خواهان یک دستگاه کوچک‌تر قدرتمندتر هستند، مردم کیف پول خود را برای این نوع گوشی هوشمند باز نمی‌کنند. همکار بن سین در گزارش اخیر خود این موضوع را گسترش داد و بیان کرد که تنها دلیل وجود این نوع محصول این است که ایالات متحده با رقابت زیادی از سوی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در آسیا روبرو نیست، زیرا تمایل دارند مدل های عالی گوشی های هوشمند با قیمت پایین تر را تولید کنند. انفجار بیشتر برای دلار.

در حال حاضر، هر دو آیفون مینی و آیفون SE به حالت استراحت در آمده اند. اما، اپل محصولات زیادی را برای عرضه در سال 2023 آماده کرده است. در حالی که انتظار می رود برخی از محصولات، امسال برای اپل بسیار جالب باشد، زیرا بیشتر محصولات خود را به استفاده از سیلیکون خود منتقل می کند و در واقع آیفون را وارد می کند.

بیشتر بخوانید  اپل محدودیت های فناوری را برای تراشه های M2 اعمال کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل آیفون SE 4 قرار نیست هیچ گاه معرفی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *