اولین تصویر رندر شده Poco M3 منتشر شد

شرکت شیائومی اخیرا زیربرند پوکو را معرفی کرد و از این پس شاهد عرضه محصولاتی با برند پوکو خواهیم بود. در این بین پیشتر مشخص شد که در روز 24 نوامبر قرار است شاهد معرفی گوشی هوشمند Poco M3 باشیم، دیوایس میان رده ای که مشخصات کلیدی قابل قبولی خواهد داشت و در نوع خود قابل توجه است. به تازگی تصویر رندر شده جدیدی منتشر شده که به طراحی محصول آینده پوکو یعنی M3 اشاره دارد.

طبق رندر جدید این تلفن هوشمند دارای ماژول دوربین عمودی سه گانه است و لوگو پوکو نیز در کنار ماژول دوربین قرار دارد. همچنین شاهد صفحه نمایشی با طراحی ناچ هستیم و رنگ بندی متنوعی توسط پوکو برای M3 در نظر گرفته شد. از جمله گزینه های رنگی ام 3 باید به زرد، خاکستری، آبی و برخی دیگر اشاره کرد. حسگر اثرانگشت M3 در قسمت کناری قرار داشته و طراحی جدیدی توسط پوکو و شیائومی برای این گوشی تدارک دیده شد.

احتمالا پنل مورد استفاده در M3 از نوع LCD بوده که موجب شد پوکو از پنل ال سی دی بهره گیرد.با توجه به شایعات منتشر شده توسط همان منبع تصویر ، Poco M3 دارای صفحه نمایش لمسی 6.53 اینچی + FHD ، چیپ ست Qualcomm Snapdragon 662 در راس ، 4 گیگابایت رم ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعت است. پشتیبانی از شارژ 18 وات.

ظاهراً بعداً این گوشی می تواند به Redmi Note 10 4G برای بازار چین تغییر نام دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم. در مورد قیمت گذاری که باید انتظار داشته باشیم هیچ خبری نیست ، اما با توجه به چیپست سری 6 در مقایسه با سری 7 SoC در Poco X3 ، تصور می کنیم که M3 حداقل اندکی ارزان تر از آن مدل باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا اطلاعات تازه از سری گوشی Poco X6

نظرات در مورد : اولین تصویر رندر شده Poco M3 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *