انتظاراتی که از اندروید P داریم

اندروید P

اخیرا شاید به دفعات نام اندروید P را در خبرها شنیده اید و کنجکاو هستید که بدانید این سیستم عامل نسبت به اندروید 8 که هنوز در تمامی گوشی های اندرویدی را نیافته است، چه برتری هایی دارد؟ اگر کمی به آمار انتشاری در خصوص سیستم عامل ها توجه نمایید، خواهید دید که هنوز اندروید 8 هنوز جای خود را به طور کامل در گوشی های هوشمند سری جدید و حتی قدیمی که برای آن ها انتشار یافته است، پیدا نکرده و هم اکنون آرام آرام درحال پیشروی است.

گویا هم اکنون کمپانی گوگل در انتشار اندروید P قصد ندارد از سرعتش بکاهد و اینگونه به نظر می رسد که بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد انتشار این سیستم عامل برای دستگاه های اندرویدی باشیم.

نسخه پیش نمایش اندروید P

ایوان بلس، افشاگر معروف در گفته های خود اعلام کرد که گویا کمپانی گوگل قصد دارد یک نسخه ی پیش نمایش از اندروید P را در حوالی ماه جاری منتشر نماید ولی متاسفانه هنوز زمان و روز دقیق انتشار این نسخه از اندروید مشخص نیست ولی بر اساس شایعاتی که در این خصوص انتشار یافته است می توان گفت احتمال نسخه ی پیش نمایش اندروید P در اواسط ماه مارس منتشر خواهد شد.

اندروید P

اینگونه به نظر می رسد که در این نسخه قرار نیست شاهد ویژگی های جدید باشیم، زیرا گوگل در این بخش تمام تمرکز خود را بر روی بهینه سازی اپلیکیشن ها و فع باگ های احتمالی اندروید P گذاشته است و قصد دار در آینده ویژگی های جدید را بر این سیستم عامل بیافزاید.

چه قابلیت هایی را در اندروید P شاهد خواهیم بود؟

به احتمال بسیار بالا در این سیستم عامل تغییرات نرم افزاری زیادی را شاهد خواهیم بود به خصوص که کمپانی گوگل در این بخش بر روی حریم شخصی کاربرانش تمرکز کرده است که قطعا در این حوزه شاهد تغییرات بسیار اساسی خواهیم بود. بر اساس خبرهایی که از گوگل به بیرون درز کرده است گویا این کمپانی قصد دارد کاری کند که اپلیکیشن ها نتوانند در پس زمینه ی گوشی ها به دوربین دستگاه دترسی داشته باشند که به لطف این ویژگی اگر روزی گوشی هوشمند شما توسط یک ویروس مخرب آلوده شد، این بد افزار نمی تواند از طریق این اپلیکیشن به دوربین گوشی هوشمند شما دسترسی داشته باشد.

اندروید P

بر اساس گفته های یکی از مهندسان کمپانی سونی، اندروید P یک قابلیتی خواهد داشت که حتی اگر شماره تلفن هایی در گوشی هوشمند شما موجود نباشند را نیز می تواند مسدود نماید و در آخر پس از تمامی این ویژگی ها بهبود وضعیت طول عمر باتری را به این ویژگی ها بیافزایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتظاراتی که از اندروید P داریم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *