انتشار جزئیات بیشتر از گوشی آنر X30 Max

انتشار جزئیات بیشتر از گوشی آنر X30 Max

شرکت آنر بزودی از گوشی بزرگ آنر X30 Max خود که به عنوان بخشی از خانواده X30 خواهد بود، رونمایی می کند. به تازگی اطلاعات بیشتری مربوط به این فبلت میان رده منتشر شده که جالب توجه است.

HONOR X30 Max در چند روز گذشته در خبر است. ما با هر پیشرفت جدیدی در مورد این گوشی هوشمند اطلاعات بیشتری کسب کرده ایم. آخرین اطلاعات یک افشاگر معتبر تقریباً همه چیز را در مورد این گوشی فاش می کند.

یک پست تصویری جدید (که اکنون حذف شده است) توسط Digital Chat Station در Weibo مشخصات کلیدی HONOR X30 Max آینده را نشان می دهد. این ویژگی ها با نشت های قبلی مطابقت دارد. با توجه به تصویر ، HONOR X30 Max یک صفحه نمایش 7.09 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل (FHD+) ، بریدگی قطره شبنم و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد نشان می دهد. گفته می شود که این پنل دارای آرایش پیکسلی RGBW و طیف رنگی DCI-P3 است.

میزان روشنایی صفحه نمایش به 2 نیت می رسد. این صفحه نمایش نه تنها دارای تابش نور آبی کم است ، بلکه دارای چندین حالت محافظت از چشم و یک الگوریتم فیلم است. برای تکمیل بوم بزرگ خود ، این گوشی دارای بلندگوهای استریو دوگانه است که از HONOR Histen Sound استفاده می کند. گفته می شود این بلندگوها با صدای کامل 78dB با صدای بلند صدا می دهند.

علاوه بر این ، دستگاه مجهز به مدیاتک Dimensity 900 SoC است که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت/256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی شده است. این دستگاه از GPU Turbo X و همچنین RAM مجازی پشتیبانی می کند. این تلفن هوشمند از یک دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی (عریض) + 2 مگاپیکسلی (عمق) عمودی در عقب برخوردار خواهد بود. در حالی که در قسمت جلویی ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی داخل شکاف قرار می گیرد.

سایر ویژگی های گوشی شامل NFC چند منظوره ، سنسور اثر انگشت جانبی ، قفل چهره ، چند پنجره هوشمند ، صفحه نمایش هوشمند ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 22.5 واتی است. آخرین و مهمترین نکته این است که HONOR X30 Max دارای ابعاد 174.37 84 84.91 8. 8.3 میلی متر است و در سه رنگ مشکی شب جادویی ، آبی دریایی جذاب و نقره ای تیتانیوم وارد بازار می شود.

بیشتر بخوانید  تاریخ انتشار آپدیت اندروید 12 برای Honor 50 مشخص شد

تا کنون ، هیچ حرف رسمی در مورد عرضه این گوشی با صفحه نمایش بزرگ از HONOR منتشر نشده است. شایعات می گویند که در اوایل ماه نوامبر پیش از جشنواره خرید Double Eleven (روز مجردها) در چین آغاز به کار می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات بیشتر از گوشی آنر X30 Max

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *