انتشار تصویر قاب سری گوشی Galaxy S23

انتشار تصویر قاب سری گوشی Galaxy S23

سری جدید گلکسی اس 23 سامسونگ اخیراً سوژه های زیادی درز کرده است. تصویری از قاب های سخت سه مدل این سری منتشر شده است. سری گلکسی اس 23 از گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا تشکیل شده است. این همان خط سیر سری گلکسی S22 را دنبال می کند، اما شباهت های بیشتری نیز دارد.

افشای اطلاعات و شایعات قبلی پیرامون سری گلکسی اس 23 به شباهت نزدیک با سری گلکسی اس 22 اشاره کرد. قاب‌های سخت سری گلکسی S23 مشابه هستند، اما مدل ساده دارای قاب کوچک‌تر است، در حالی که Ultra دارای بزرگ‌ترین قاب است. دو بریدگی اضافی برای Galaxy S23 Ultra برای مراقبت از دوربین چهارم و واحد فوکوس خودکار لیزری وجود دارد.

انتشار تصویر قاب سری گوشی Galaxy S23

سری گلکسی اس 23 همچنین گواهی 3C را در چین دریافت کرده است و پیشنهاداتی مبنی بر عرضه آن به زودی افزایش می دهد. همچنین حدس زده می شود که سری S23 می تواند زودتر از S22 وارد بازار شود. یک پلتفرم کره ای گزارش داده بود که سری گلکسی S23 ممکن است در جشن های تعطیلات در ماه دسامبر عرضه شود. برخلاف اس 22، سری گلکسی اس 23 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. گلکسی اس 23 اولترا همچنین با دوربین 200 مگاپیکسلی هیولایی عرضه خواهد شد و اولین گوشی سامسونگ با چنین دوربینی خواهد بود.

هنوز هیچ تایید رسمی از سوی سامسونگ در مورد عرضه سری گلکسی S23 وجود ندارد. جزئیات قیمت نیز برای گلکسی اس 23 فاش نشده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا اوایل 2023 منتظر ماند تا شرکت کره ای این محصول خود را معرفی و عرضه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جزئیات تازه از گوشی Galaxy A73 سامسونگ منتشر شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر قاب سری گوشی Galaxy S23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *